hoeveel kost deze tattoo gemiddeld?

ik wil zo iets als op de foto & dan 07042012 erbij, hoeveel zal dat ONGEVEER kosten?

Toegevoegd na 25 seconden:
07'04'2012*

Toegevoegd na 2 minuten:
de 2de foto lijkt me ook heel mooi, ongeveer hetzelfde, maar minder zwaluwtjes.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

De minimumprijs voor een tattoo is meestal rond de 50 euro. Daar komen dan nog kosten bij voor elke letter/elk cijfer (als ze klein zijn is dit misschien een paar euro per cijfer/letter) en voor de vogeltjes per stuk.
Zwart is goedkoper dan kleur.
Misschien zo rond de 70 euro oid? Ik denk dat je een goeie kans hebt om onder de 100 euro te blijven in elk geval.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, morgen krijg je een plus dat kan niet met iPhone
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanks :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je weet dat het klopt, waarom stel je de vraag dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@HansBrinker: zij stelde de vraag niet!
@bubbelvis: dat is moeilijk te zeggen. Het kan rond de 5 euro per letter zijn, maar ook meer of minder. Ik zou gewoon eens informeren bij de tattooshop waar je heen wilt. Die kunnen je wel (vrijblijvend) wat meer informatie geven.
Kwaliteit kost trouwens ook geld, dus ga niet naar de goedkoopste shop, maar naar eentje die je goed en betrouwbaar lijkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee ik stelde de vraag niet, maar bezit zelf een tattoo/piercing shop dus ik weet de prijzen wel:-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+

Andere antwoorden (2)

Als je kleine getallen neemt ongeveer 80 denk ik
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
20 euro per teken/ symbool. Dus ongeveer 180 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe kom je daar nou bij.. Echt niet!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
No way!!