Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hallo had een vraag over groeien ik ben nu als het goed is 181cm was 180cm en ben nu 18.5 jaar en ben een jongen mijn vraag is hoe kan het zijn dat ik

een cm ben gegroeid want heb twee jaar stilgestaan qua lengtegroei en dacht dat ik niet meer zou groeien hoeveel cm kan ik doorgroeien heet dit een nagroei

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
864

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Een centimeter verschil is nou niet bepaald schokkend. Het kan al zijn dat je 's morgens een centimeter langer bent dan 's avonds. Je lichaam "zakt" gedurende de dag een beetje in. Misschien dat jouw meetverschil daarmee te maken heeft.
(Lees meer...)
bamibal
13 jaar geleden
En aanvullend op wat bamibal schrijft kun je best de ene periode iets groeien en de andere periode 'stilstaan'. Ik ben zelf sinds mijn 18e nog 2 a 3 cm gegroeid, terwijl ik dacht dat ik na mijn 18e niet meer zou groeien..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben 44 en ben het afgelopen jaar ook nog 1 cm. gegroeid.Ik was altijd 192 cm en ben nu 192 cm.Niks aan te doen he...de natuur gaat gewoon zijn gang,tenzij je pillen gaat slikken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding