ik heb gedroomd van verdwalen op school, ik ben 35jaar. dus zit niet meer op school. Wat betekend dit?

Toegevoegd na 6 dagen:
Het is niet mijn eigen basisschool. Er is wel leraar van mijn eigen basisschool. Ik ben vrijwilliger op tussenschoolse opvang op de school in mijn droom. Ik heb geen werk en zit niet lekker in mijn vel. Denk te negatief, waardoor het lijkt op ik negatieve dingen op mij afroep

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

droomimpertatie heeft heel erg met jou eigen leven te maken, de droomwoorden boeken met standaard betekenissen geloof ik totaal niet in.

Ik droom trouwens wel vaker over dat ik op school zit, en ik ben 34 en ben daar ook al een behoorlijke tijd niet meer geweest.

De vraag die je je zou kunnen stellen wat zijn de linken uit je droom, ten opzichte van het leven waarin je nu staat, de omgeving hoeft daar zeker niet alles bepalend in te zijn, misschien wel de soort omgeving (in dit geval een leeromgeving, die in je onbewuste wordt omgezet in een school)

Misschien dat er veel veranderingen en nieuwe dingen zijn in je leven, waar je erg aan moet wennen. Je in een fase zit waarbij je nieuwe dingen moet leren en je daar nog niet helemaal de weg in weet.

Dit kan op allerlei gebieden zijn.

Aangezien ik jou en je leven niet ken, is dit erg lastig te beoordelen zo.
sterredag
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi en goed verwoord sterredag. +
Dromen zijn heel erg persoonlijk en hebben een heel eigen symboliek die op jouzelf (innerlijke belevingswereld) is afgestemd. Die droomuitleg boeken zijn inderdaad net zo betrouwbaar als de dagelijkse horoscoop in de krant: niet dus!
Misschien moet je op je werk nieuwe wegen bewandelen wat niet meevalt, dit is alleen een suggestie; je kunt hier alleen zelf antwoord op geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je droomt dat je weer op school bent, duidt dit op gevoelens van onbekwaamheid en onzekerheden uit je jeugd die je nooit echt bent ontgroeid. het kan verwijzen naar onzekerheden over prestaties en vaardigheden. Je zou ook door een spirituele leerschool kunnen gaan: de school kan in je droom ook fungeren als een metafoor voor lessen die je aan het leren bent in het echte leven.

Ik heb het opgezocht op internet.
Maar het kan voor iedereen iets anders betekenen.

succes!

xx' Doortje