wat doe je met zo iemand

kennen jullie allemaal die ene persoon in je leven die zo vreselijk veel negatieve aandacht vraagt, ik weet zeker dat het een fase is, en dat veel mensen die fase ook hebben gehad. maar hij stopt er niet mee. verhalen over kanker sex met bekende artiesten en daar zeer stellig over vertellen. wat moet je er mee, wat doe je er mee, het is niet gewoon een leugen, het is systematisch leugens vertellen en ze op het laatst geloven ook.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik ken ook zo iemand. Ik heb het opgegeven. Tijdens werk plakte hij altijd aan me, in de meeste gevallen is het een geweldige vent. Maar ik kon zijn depressies aan zien komen. Na een aantal jaar was ik het zat om zijn psychiater te zijn, nu mocht iemand anders het opknappen. Ik was daar om goed werk te leveren, niet om de hele tijd zijn handje vast te houden. Hij moest ook leren om niet de hele tijd op mij terug te vallen; zijn blikveld verruimen of leren op zijn eigen pootjes te staan. Vergeet niet dat jijzelf de belangrijkste persoon bent in je leven, niet die andere persoon. Het pleit voor je dat je klaar staat voor de persoon, maar je verdient het niet om naar beneden getrokken te worden door iemand die zichzelf niet kan redden en daarom teert op anderen.

Op het moment ken ik niemand die zo bezig is. Maar wel mensen die maar door blijven praten over dingen die niemand verder interesseert. De term daarvoor (heb ik pas geleerd) is mentale masturbatie. Toegevoegd op 26-05-2009 01:06:47 Zo iemand is een goeie kandidaat om te verwijderen uit je kennissenkring.

Zulke personen zuigen... Zilke personen zuigen jouw levensenergie op, and it sucks really... Dus als je het opmerkt, dan mag je die persoon wegsturen en als dat niet lukt, ren je gewoon weg... Meer kun je niet doen, hij zoog energie en dat zal die blijven doen... Jij laat je leegzuigen, veel plezier ermee als jij je steeds laat leegzuigen, maar beter word je er niet van, want het beste wat je kunt doen als de persoon weg is, is gaan liggen en slapen om je weer op te laden... Die persoon is eenzaal en alleen, want ierdereen mijdt hem als de pest, alleen jij laat je nog leegzuigen... Stop er gewoon mee, en laat het niet meer gebeuren dat je in één ruimte samen bent... Bellen ook niet... niks niet... Maar zeg er niets van, want dan haal je die weer aan... wegrennen elke keer weer... en als hij dan ziet wat hij doet, des te beter... maar zolang hij niet ziet wat hij doet, wegwezen...

Ha, die Bailey; Ooit zo iemand in mijn omgeving gehad en dit soort mensen is inderdaad erg vermoeiend. Ik heb die figuur een paar keer op zijn leugens en klestpraat onderuit gehaald en toen is zijn toon wel veranderd. In het algemeen probeer ik dit type te mijden.

Van zo iemand moet je in stilte afscheid nemen. Gewoon niet meer mee omgaan. Het is een illusie te denken dat je mensen kunt veranderen. Als zo iemand in je vriendenkring zit en dus ook met jouw andere vrienden optrekt, dan is het moeilijker om afscheid te nemen. In zo'n geval kun je goed getimed midden in de groep hem confronteren met zijn kwallige gedrag.

Ik werk met veel van dat soort mensen, dus mijn rijtje is behoorlijk lang..... :-)

Vreselijk, dit soort mensen. Ze laten je niet uitpraten, hebben het alleen over zichzelf. Ik ben er klaar mee. Altijd is het bij diegene die ik ken, erger of slechter, ik zeg: heel hard laten vallen, dan valt het kwartje misschien een keer bij dit soort figuren!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100