ik heb gisteren mijn stiefvader betrapt met het kijken naar sexfilmpjes wat nu?

Ik was met een vriendin en ik kom in zijn kantoor binnen en ik zie een blote blonde dik tietterige vrouw op zijn beeldscherm staan hij volgens mij met z'n broek op zen knieen ik vond het zo verschikkelijk omdat een vriendin er ook bij was( hij klikte het filmpje gelijk weg) ik weet niet of zij het ook heeft gezien wat moet ik nou doen?

Toegevoegd na 1 dag:
Even een bedankje voor al jullie tips maar ik was de hele dag chagerijnig toen we uiteten waren ik durf het niet tegen mijn vriendin of mijn moeder nog meer tips???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil jij zeggen dat jij nooit naar een sexfilm hebt gekeken? Het jaar 2010 en dan nog zo preuts? Uit wat voor gehucht van de bijbelberg kom jij dan?
rebecca
13 jaar geleden
hallo boer,
jij weet niet hoe oud zij is,
en het is ook niet leuk om dat van je eigen stief/ouders te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
snap je heel goed, maar welkom in de grote mensen wereld.
iedereen legt er altijd een taboe op , maar ik wil ze de kost niet geven.
succes en veel sterkte meid.
dit moet je voor jezelf uitmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar gaat het nou niet om... En niet de hele wereld kijkt naar porno!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg boer, dat kan best wat minder. Misschien heb je het wel tegen een meiske van 12, die hópelijk zelf inderdaad nooit naar een seksfilm heeft gekeken. Welkom in de grotemensenwereld? Zoals jij hier reageert ben je daar zelf nooit aangeland.
jc54
13 jaar geleden
@SusyQ; Jammer dat je hier geen strafpunten kunt geven, hè?
Wind je niet te veel op, zij zijn het niet waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@suzy haha die is goed xD

Antwoorden (9)

Gewoon doen of je niks gezien hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hoeft helemaal niks te doen.
natuurlijk vind je het heel genant en is het een rotsituatie zo, maar hij is een volwassen man en heel veel volwassenen kijken wel eens naar zoiets.
hij had waarschijnlijk ook niet gewild dat jij dat zou zien en hij zal zich er ook wel rot om voelen.

misschien voortaan maar even kloppen voordat je zijn kantoor binnen gaat, dan is de kans klein dat je dat nog een keer meemaakt
13 jaar geleden
Tja, ik kan me voorstellen dat hij jou in een rare situatie heeft gebracht en dat jij je behoorlijk opgelaten voelde.
Maar je kunt er niets aan doen. Als hij naar porno wil kijken, kun jij hem dat niet verbieden. Eigenlijk kun je maar 't beste doen alsof je niets gezien hebt. Hoewel ik me kan voorstellen dat jij hem nu opeens met andere ogen bent gaan zien. Misschien kun je met je moeder bespreken wat je gezien hebt, maar omdat ik hiervandaan natuurlijk niet kan zien hoe de verhoudingen in jullie gezin liggen, weet ik dat ook niet. Ik wens je iig veel succes met deze lastige kwestie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg hem dat je voortaan zal kloppen en dat het je spijt dat je hem hebt gestoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oepsie... dat is niet aangenaam om dit te beleven; zeker niet als er een vriendin bij je is. ook voor je stiefvader niet, die zich nu waarschijnlijk schaamt.
veel hangt af van het soort contact wat jullie met elkaar hebben. kan je goed met je vriendin praten en weet je dat ze discreet kan zijn? dan zou ik het er zeker met haar over hebben en zeggen dat je je er hoe dan ook wat verveeld bij voelt. ongeacht of ze iets gezien heeft of niet, ze zal waarschijnlijk wel iets hebben aangevoeld bij jou.
Idem met je stiefvader: hopelijk begint hij er zelf over tegen jou. In wezen heeft de man natuurlijk niets "fout" gedaan (hij is volwassen en keek naar een film waar volwassen acteurs in meespelen) Hij verwachtte wellicht niet dat je zou binnenkomen, maar als je vaker in zijn kantoor komt, had hij zich hoe dan ook beter elders gezet voor dergelijke "avonturen". Dat kan je ook gerust tegen hem zeggen mocht hij erover beginnen.
En misschien moet je voor alle veiligheid voortaan even kloppen vooraleer je zijn deur opent...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps...dat is inderdaad genant! Waarschijnlijk was het voor je stiefvader ook verschrikkelijk. Ik zou zeggen, je moet even door dit ongemakkelijke moment heen, over een tijdje ebt dit wel een beetje weg! Maar toch....ik kan me voorstellen dat je hier niet op zit te wachten. Ik weet niet hoe oud je bent, maar hopelijk heb je niet teveel gezien. Ik zou wel vragen of hij de volgende keer de deur op slot doet, en die momenten voor zichzelf houd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuur blijft boeien, ook voor stiefvaders.
Ik zou niets doen, je weet het nu, dat is al te veel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets doen. Zie het als vergissing en klop zoals anderen al gezegd hadden voortaan op zn deur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt al veel antwoorden maar ik vraag me af of het veel voor je uitmaakt dat het je STIEFvader was. Als het (puur theoretisch) je biologische vader was (of zelfs je moeder, maar dan een ander onderwerp in het filmpje) zou je dan niet net zo geschokt zijn?
En terecht, dit soort dingen is altijd even schrikken, maar eigenlijk zie je ermee dat je stiefvader ook gewoon een mens is met zijn eigenaardigheden.

Hopelijk kunnen jullie hier op termijn ( desnoods schaapachtig) om lachen
amigo