Wat doen ze met bloed dat is geprikt bij een ziekenhuis als het klaar is met het onderzoeken ervan? wegooien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als van jou bloed is afgenomen voor onderzoek, dan wordt dit na het onderzoek vernietigd.
Als je bloed hebt gegeven als donor, dan wordt het na onderzoek gebruikt voor donatie, of (als ze genoeg van deze bloedgroep hebben), om medicijnen uit te maken.
jc54
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
jc54
13 jaar geleden
Ben zelf donor en heb al zo'n 75 keer een halve liter afgestaan.