Hoe komt het dat de acties van de welpies, wuppies, beesies, smurfen en toy story van de AH heel goed aanslaan, en die van andere winkels minder?

Maakt de Albert Heijn soms betere reclame? Of is het de manier waarop ze mensen manipuleren iets te gaan kopen? Wil je alsjeblieft ook je mening geven en een link sturen ! Alvast bedankt !

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Omdat de AH het goed weet te brengen. Kijk maar naar het verschil in de reclames. Als je kijkt naar hoe AH de reclames maakt dan denk je (tenminste ik dan) van goh, dat doen ze toch iedere keer weer leuk en origineel. Als je dan kijkt naar de c1000 reclames dan denk je (tenminste ik dan) wat is dit voor slap aftreksel van wat eigenlijk gewoon gejat is van de AH. Naar mijn mening brengt de AH het gewoon een stuk beter en verzinnen ze ook dingen die echt even leuk zijn, al die andere supermarkten komen dan met vergelijkbare acties die het gewoon net niet zijn. Toegevoegd na 2 uur: De Oranje Barometer meet de beste WK-gadgets, maar natuurlijk ook de slechtste. Hieronder de 5 minst populaire WK-acties tot nu toe. 1. AD – Oranje Plopmuts 2. C1000 – VoetbalGogo’s 3. ING – Persoonlijke betaalpas 4. Dirk - WK-handjes 5. Coop – Oranje Buddies lijkt mij dus duidelijk dan C1000 niet zo succesvol was. En AH behoort telkens tot de beste, dit gaat dan wel om de WK gadgets. Voor de rest blijf ik bij mijn mening dat AH het gewoon beter brengt!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100