Nee, na verbranding zijn de dna sporen volledig verloren.

"De as van een overledene bevatten alleen nog de onbrandbare stoffen zoals zouten. De meest voorkomende vorm daarvan zijn de calciumzouten (skelet)

Door de hoge verbrandingstemperatuur is all het biologisch materiaal en alle organische componenten verbrand.

DNA, het materiaal waarmee je iemand kan identificeren is dan ook allemaal verbrand. Het enige wat je nog met enige zekerheid mogelijks zou kunnen bepalen is aan de hand van de isotopen de regio waar iemand vandaan komt."