Wanneer worden de premies (van 2011) van zorgverzekeraars weer bekend gemaakt?

Zodat je weer zelf kan vergelijken in premies en vergoedingen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Vanaf deze maand maken de meesten het bekend.

Sommige verzekeraars wachten er tot het laatst mee omdat ze willen concurreren. Ze gaan dan net onder de prijs van de anderen zitten in de hoop dat ze daarmee nog een aantal verzekerden over de streep krijgen.

Deze verzekeraars spelen een slim spelletje, want eenmaal binnen, gaan ze het jaar erop de verzekering flink verhogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

dat zou deze maand moeten gebeuren. Een aantal heeft al aangegeven een flinke verhoging door te voeren van over de € 100,00
ronron1212
13 jaar geleden
Dat verschilt per maatschappij. Die van mij heb ik gister via de mail gekregen. (menzis)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb afgelopen week van mijn Ohra zorgverzekering de nieuwe premie en wijzigingen gekregen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorgverzekeraars zijn wettelijk verplicht de nieuwe premie voor ik dacht 16 november door te geven aan de huidige abonnees.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het goed uiterlijk 19 november allemaal bekend worden
gemaakt.
was net op het RTL nieuws
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eind november moet je hem uiterlijk in huis hebben.

Toegevoegd na 1 minuut:
ik heb toevallig van de week gebeld naar eigen zorg verzekeraar die dat vertelde.