Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn dochter(8) heeft gaatjes laten schieten maar nu zitten ze scheef. Zullen we ze dicht laten groeien, gaat dat snel dicht ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als dit net gebeurd is wel. Ik heb 20 jaar geleden gaatjes laten schieten maar draag al jaren geen oorringen meer. Je ziet het nog wel (als je goed kijkt) maar ik krijg er geen oorbel meer doorheen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb dus wel jaren met een oorringen gelopen. Als de wond vers is zal deze wel helen. Het idee van gaatjes is dat ze aan de binnenkant helen. Als je de oorbellen eruit haalt zal dit niet gebeuren en zal de wond in zijn geheel helen, nogmaals als de wond nog vers is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, meteen dicht laten groeien en een jaartje wachten.
Gea de volgende keer wel naar een vakkundig iemand!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
snel die oorbellen eruit. als het nog kort geleden is dan groeien ze nog wel dicht. je moet wel een lange tijd wachten voor dat je nieuwe kan schieten ze moeten eerst goed geheel zijn. vergeet niet goed te ontsmetten ook tijdens het dicht groeien om ontsteking van binnen te voor komen. wel sneu voor je dochtertje . eventueel wat clip oor bellen kopen zodat ze toch nog oor bellen kan dragen. succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding