Hoe kom het dat als je iemand leuk vind een soort prikkeling krijgt als diegene je in de ogen kijkt ? :$

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

die vlinders zijn wetenschappelijk te verklaren.
De hypothalamus stimuleert de bijnier om hormonen af te geven, en activeert het autonome zenuwstelsel, waardoor je hart sneller gaat kloppen en je 'vlinders' in je buik krijgt.

Toegevoegd na 1 minuut:
dit is nog een leuke link waar meer info staat

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/60857-vlinders-in-je-buik-waar-komen-die-vandaan.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat noemen ze verliefd....

vlinders in je buik..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat er dan een stoot hormonen aan je lichaam word afgegeven (sexuele) waardoor dit gebeurt. Hormonen bepalen alles in ons lichaam.