Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet ik het ziekenhuis bellen?

Ik ben nu verkouden en ik moet volgende week donderdag naar het ziekenhuis voor m'n hart, zou ik het ziekenhuis moeten inlichten of is dat niet nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Informeren is altijd goed,maar als je geen koorts hebt is er waarschijnlijk niks aan de hand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Morgen kan je de receptie bellen en vertellen wat de situatie is. Die kunnen dan beoordelen of het van belang is of niet en zullen overeenkomstig de arts inlichten.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
erover informeren is wel handig ja
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou wel even tijdig bellen. Als jij nu niet geholpen kunt worden, dan kun je wel alvast een nieuwe datum vast laten zetten. Bovendien kan, als jij tijdig af wordt gemeld, een ander misschien eerder geholpen worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net als de andere zeg ik ook even naar het ziekenhuis bellen zeker als er een operatie plaats vind. Anders zou ik niet bellen wel als je voor onderzoeken moet.Mocht je verkouden zijn en je wordt geopereerd geven ze soms ook weleens prednison.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je verwacht dat je donderdag nog niet beter bent kun je inderdaad beter even overleggen. Bij een ingreep onder narcose levert een verkoudheid extra risico's op maar erg handig is een hoestbui ook niet als de cardioloog met je bezig is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een hoestprikkel word tijdens een narcose geheel onder drukt,je krijgt nl behoorlijk wat spierverslappers en een slang in je keel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mijn informatie bestaan er vele soorten anesthesie, variërend van lokale verdoving, via een roesje en kapnarcose tot volledige narcose met overname van lichaamsfuncties, zoals bloedsomloop en ademhaling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plus dat een flinke verkoudheid een extra aanslag op je conditie is. Ik vind het heel verstandig om op tijd aan te geven dat je verkouden bent, zodat er rekening mee gehouden kan worden dan wel de afspraak verzet wordt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding