Moet ik het ziekenhuis bellen?

Ik ben nu verkouden en ik moet volgende week donderdag naar het ziekenhuis voor m'n hart, zou ik het ziekenhuis moeten inlichten of is dat niet nodig?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Informeren is altijd goed,maar als je geen koorts hebt is er waarschijnlijk niks aan de hand.

Morgen kan je de receptie bellen en vertellen wat de situatie is. Die kunnen dan beoordelen of het van belang is of niet en zullen overeenkomstig de arts inlichten.

erover informeren is wel handig ja

Ik zou wel even tijdig bellen. Als jij nu niet geholpen kunt worden, dan kun je wel alvast een nieuwe datum vast laten zetten. Bovendien kan, als jij tijdig af wordt gemeld, een ander misschien eerder geholpen worden.

Net als de andere zeg ik ook even naar het ziekenhuis bellen zeker als er een operatie plaats vind. Anders zou ik niet bellen wel als je voor onderzoeken moet.Mocht je verkouden zijn en je wordt geopereerd geven ze soms ook weleens prednison.

Als je verwacht dat je donderdag nog niet beter bent kun je inderdaad beter even overleggen. Bij een ingreep onder narcose levert een verkoudheid extra risico's op maar erg handig is een hoestbui ook niet als de cardioloog met je bezig is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100