Kan ik de schoonmaak soda van willekeurige supermarkt kopen om een wond te ontsmetten?

Of moet ik juist een merk soda hebben wat dit doet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Daar kun je willekeurig welke soda die in de supermarkt wordt verkocht om schoon te maken voor gebruiken,
Maar je kunt ook kiezen voor Biotex. Deze tip kreeg ik van een pedicure, het werkt net zo goed, en is veel zachter voor de huis.

Toegevoegd na 6 minuten:
Overigens lees ik ook dat je helemaal geen soda off biotex moet gebruiken, maar alleen water....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gebruik jodium of dergelijke middelen voor het ontsmetten. Geen schoonmaakmiddelen!