Als je de pil doorslikt wordt het even uitgesteld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar kun je nu op dit moment niets aan veranderen... van te voren was er misschien een mogelijkheid van de pil dóórslikken of primolut (via de huisarts om menstruatie te stoppen) ... nu kun je alleen maar doubledutch doen: een tampon + maandverband... alles in super-uitvoering... en vooral rustig blijven... donkere broek aantrekken en een vriendin inlichten over je 'probleem'... kun je er daarna samen over lachen of over huilen...
wellicht zijn er mogelijkheden op jouw school... licht dan een (vrouwelijke) surveillant in...

veel succes en sterkte ermee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, ik zou zeggen: gewoon goed beschermen van onderen tegen doorlekken en toch maar gewoon je examen maken. Je hebt niet veel keus. Het examen moet je toch maken.

Succes in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aspirine en op tijd naar bed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Accepteren, een vrouw heeft dat nadeel op zijn tijd... En wellicht kun je medicinaal er wat aan doen, maar je moet accepteren, daar ontkom je niet aan... helaas...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben een man en heb er dus de ballen verstand van, maar ik zou zeggen 'doe een tampon in'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
duh...
Niet zoveel anders dan dat je normaal doet neem ik aan.
Neem anders de avond voor je examen een lekkere warme douche en ga vroeg slapen. Verder duurt een examen rond de 2 uur, dus doorlekker zal je ook niet als je een tampon in doet. Succes met je examens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ongesteld op je examen tja als je veel pijn heb net als ik jezelf volstoppen met pijnstillers, verder helaas niets aan te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorg ervoor dat de school het weet, als je er echt veel last van hebt. Je kunt dan wellicht een privilege krijgen, waardoor je gemakkelijker naar het toilet kunt of zelfs even frisse lucht kan happen.

Ik weet dat het moeilijk is om daarover te praten. Misschien een vrouwelijke surveillante of docente vragen.

Uit ervaring weet ik dat de school je echt wel zal proberen te helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Super super mega plus tampons/maandverband gebruiken. Huggies doen het ook goed heb ik vernomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel vervelend als je ongesteld bent tijdens je eindexamen,maar je goed beschermen e.v.t. tampon en maandverband samen gebruiken en een paracetamol tegen de buikpijn geeft je een veiliger en aangenamer gevoel. Je moet maar denken er zullen wel meer meisjes ongesteld zijn dus je bent echt niet de einige hoor.Een schrale troost maar toch veel sterkte.