Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Blaren in je mond wat kan ik er tegen doen?

Sinds ik mijn beugel heb zit er een scherp slotje tegen mijn wang dat irriteerd me want het doet heel erg pijn bij praten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Hier heb ik ook last van gehad, gewoon even bij de volgende afspraak met de orthodontist zeggen dat je er last van hebt, zou er niks aan gedaan kunnen worden (Verplaatsen, afknippen of iets dergelijks) krijg je waxballetje die je op het scherpe stuk kun doen, zodat het niet meer irriteerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft de orthodontist je geen wax meegeven dat kan je tegen je slotje aanplakken zo schuurt het niet zo erg tegen de binnenkant van je mond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had er ook last van gehad!
Ik was gwn naar de tandarts en die had het aan het uiteinde geknipt en gelijk omgedraaid...Je moet dit naar je tandarts vragen,hij gaat dit zeker wel oplossen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je aan het uiteinde dat er een scherp 'naald' zit ..of heb ik heb fout begrepen?
En genoeg vitamine c eten, want een tekort zorgt ook voor blaasjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het een uitstekent stukje van de beugel is en dat slotje niet is zoals het behoort te zijn even naar de
orthodontist gaan

Toegevoegd na 5 minuten:
uitstekend of uitstekent weet het ff niet meer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding