Wat kan er mis zijn met mij?

Mijn vraag is ik heb de. Laatste tijd dat ik een stuk of 7 keer moet plassen terwijl ik eigenlijk helemaal niet heb gedronken , het is niet zo dat ik een beetje moet plassen maar heel erg veel. Wat kan er mis zijn met mij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
huisarts!

Het beste antwoord

Dat kan van alles zijn, we hebben nu te weinig informatie en zijn geen artsen om dit te beoordelen.

Ben je een man of vrouw?
Heb je misschien andere of nieuwe medicijnen?
Hoe oud ben je?
Eet of drink je de laatste tijd iets nieuws?
Heb je een griep of blaasontsteking onder de leden?
Is het een hormoonkwestie?

Dit zijn allemaal vragen die meespelen bij het bepalen van wat je hebt.

Als jij het zelf niet vertrouwt, dan moet je je ochtendurine een keer naar de dokter brengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als jij je zorgen maakt, kun je beter langs de huisarts gaan, want vanaf deze plek kan niemand je verder helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou bij twijfel zeker even naar de dokter gaan maar het kan zijn dat je (per ongeluk) iets hebt gegeten dat vocht afdrijft. Dan verschuift de verhouding tussen IN en UIT tijdelijk naar UIT, dus inderdaad vaak behoorlijk plassen terwijl je niet extra drinkt. Afslank thee's hebben daar soms ook last van, je blijft naar de wc rennen en kg verliezen maar in feite is het vrijwel alleen water
amigo
13 jaar geleden
Laat eens een bloedglucose prikken bij de huisarts. Wellicht dat je problemen hebt met je suikerspiegel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag moet je voorleggen aan je huisarts, die kan specifieke vragen stellen om te kijken of je onderzocht moet worden of dat er misschien een vrij onschuldige reden voor is.
Als je volgens jou zonder reden ineens vaak heel veel moet plassen, zou ik snel even een afspraak maken, want dat is wel vreemd.