Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

jawel.
maar niet of stukken minder als het diep- en lang nadenken tot oplossingen leidt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je teveel nadenkt over verschillende dingen tegelijk wel, en ook als je ergens niet uit kan komen of iets niet snapt. (daar heb ik tenminste last van)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan zeker. Niet alleen de spanning die in je hoofd zit. Maar ook de spieren in het gezicht die je aanspant met denken, veroorzaken, na een lange tijd hoofdpijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker kun je daar hoofdpijn van krijgen , het pijnigen van de hersenen (zo als men wel eens zegt) , het piekeren over een probleem , hoe je iets moet oplossen , iets waar je niet uit komt . Er bestaan zover ik weet 34 , of 37 soorten van hoofdpijn . Zelf ben ik gezegend met Spierspanningshoofdpijn . Van het gevraagde kun je dacht ik klusterhoofdpijn krijgen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nooit nadenkt dan gaat een keer nadenken je niet in je kouwe kleren zitten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding