jawel.
maar niet of stukken minder als het diep- en lang nadenken tot oplossingen leidt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je teveel nadenkt over verschillende dingen tegelijk wel, en ook als je ergens niet uit kan komen of iets niet snapt. (daar heb ik tenminste last van)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan zeker. Niet alleen de spanning die in je hoofd zit. Maar ook de spieren in het gezicht die je aanspant met denken, veroorzaken, na een lange tijd hoofdpijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker kun je daar hoofdpijn van krijgen , het pijnigen van de hersenen (zo als men wel eens zegt) , het piekeren over een probleem , hoe je iets moet oplossen , iets waar je niet uit komt . Er bestaan zover ik weet 34 , of 37 soorten van hoofdpijn . Zelf ben ik gezegend met Spierspanningshoofdpijn . Van het gevraagde kun je dacht ik klusterhoofdpijn krijgen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nooit nadenkt dan gaat een keer nadenken je niet in je kouwe kleren zitten