wat voor kleren moet ik aan als ik er leuk uit wil zien voor een jongen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag jezelf ook eens af : wil je dat ze op jóú vallen, of op je kleren??? Trek gewoon aan, wat jij zelf leuk vindt, waar jij je mooi in voelt, of op je gemak...
Kimath
13 jaar geleden
@nieuwsgierig: Als het een antwoord was, had ik een dikke plus gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, ik dus ook.

Antwoorden (16)

gewoon nette kleren waar jij je prettig in voelt en waarin je je eigen kunt zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn weinig jongens die daar erg veel op letten. Ze kijken meer naar je gedrag en lichaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Betoverende.....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon je normale casual kleding. Stel, dat ie op je valt, mede door je kleding en je trekt later weer je gewone daagse kloffie aan,dat hij dan op je afknapt. Dus, doe maar gewoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geef de voorkeur aan de mode met een sportieve tint.
Dus een wat sportiever vest of iets dergelijks.

Ligt er ook een beetje aan welke leeftijdscategorie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ach dat weet je toch wel iets spannends maar niet ordinair/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze is tien....
Kimath
13 jaar geleden
ja, dan moet je zeker niet ordinair gaan kleden :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel spannend dan?
Kimath
13 jaar geleden
ook niet.
Kleren waar JIJ je goed, stralend, lekker in voelt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon wat jij leuk vindt , en niet te opzichtig . Probeer jezelf te blijven , en niet iemand anders , dan komt het zeker goed ! Veel plezier .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft geen speciale kledij te dragen voor eeen jongen draag kledij voor jezelf omdat je het mooi vind maar niet voor iemand anders dat is afhangen van andere mensen.

Het is belangrijk wat jij van jezelf vind niet iemand anders.
Ik ga een relatie aan met een persoon die achterschuild niet de kledingstijl.

Let wel op dat je jezelf kleed naargelang welke soort man je wilt aantrekken als jij valt op bedrijfsmannen draag dan geen jeans ofzo... En als je valt op een ruige man draag dan geen bloemetjesjurk enzzz....
Let op ik zeg hier niet dat een specifieke kledijmerk werkt maar wel bepaalde indrukken je kledij dat een beeld van je schept daarom belangrijk dat je weet wat je wilt zijn.

Als je weet wat je wilt is het makkelijker om het aan te trekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een strakke jeans met een leuke blouse en laarsjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi,

Wat kleren betreft is altijd leuk om kleurrijk te zijn.. niet Bermuda/Hawaii-achtig maar de kleur die jij leuk vind! Ik vind persoonlijk dat zwart/wit meestal serieus overkomen.
Een leuke kleur van tegenwoordig is paars.. wat altijd leuk is, zijn de kleuren groen, blauw, rood. Kijk maar lekker in jou kast wat je hebt.

Wat belangrijk is, is dat jij je goed voelt met wat je aan hebt. Waar je beste/leuke kwaliteiten kunnen stralen. En dan heb ik het niet over billen/borsten.. maar ogen, glimlach.. waar jij lekker jezelf mee kan zijn.

Ben je een lief, leuk, aardige spontane dame.. dan geen sexy kleren aandoen want dan ben je niet jezelf.. vind je strakke broeken lekker zitten.. doe aan.. ga niet voor korte rokjes enzo.. geen verkeerde indruk..

Het gevoel dat je wilt geven is.. je bent leuk, je ziet er leuk uit.. je straalt.. en hij wilt jou gewoon vaker zien. Je zou willen dat hij geinteresseerd is in jou en niet jou lichaam..

Be yourself !

Take care..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jeans met een kleurrijke t-shirtje er boven, haar los en oorbellen in beetje mascara klaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mannen en jongens raken in de positieve zin een beetje verward als je iets roods draagt vraag me niet waarom het schijnt iets met psyche te maken te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mooiste outfit waar jij je mooi en zelfverzekerd in voelt.

Als je een super mooie outfit aantrekt en je er vervolgens niet lekker in voelt, is het geheelplaatje uiteindelijk ook niet mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kleding waar vooral JIJ je prettig in voelt. Als je je goed voelt, straal je dat ook uit en dan komt het vanzelf goed. Probeer dan niet aan te komen in een trainingsbroek met een xxl shirt erboven, maar gewoon beetje verzorgde kleding.