Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

vraag in sexvoorlichting: ik wist het zelf niet: kan het ook dat de penis niet meer stijf wordt omdat de man de vrouw al zo vaak heeft gezien?

en kan het ook zijn dat de penis gewoon nooit stijf wordt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K
Kimath
13 jaar geleden
als je het op die manier zegt, klinkt het bijna alsof het de schuld van de vrouw is, dat ze niet meer aantrekkelijk genoeg is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Het kan wel, maar dan heeft de man waarschijnlijk erectieproblemen. Daar kan door middel van medicijnen wat aan gedaan worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als de penis niet meer stijf word..kunnen er ook andere problemen zijn ..denk bv aan impotentie problemen ..
het heeft niets te maken met dat hij de vrouw al zo vaak heeft gezien..dan zijn de echtparen te beklagen die zowat een heel leven samen zijn..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo is het maar net.
Plus.
Als de penis nooit meer stijf word, is er sprake van impotentie. Een man die niet impotent is kan onder de meest vervelende omstandigheden nog een erectie krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel eens vrouwen gezien waarbij mijn klein grote jongen spontaan zijn kopje liet hangen.
Gelukkig zijn er andere mannen die dan weer wel opgewonden raken van dat soort vrouwen.
Ik kan me voorstellen, dat in de loop der tijd een vrouw zoveel veranderd (lichamelijk zowel als geestelijk) dat de bijbehorende man er niet meer opgewonden van wordt.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
als je wil dat je penis stijf word moet je het met xes doen zij is zwaar aardig en heeft het nog nooit gedaan prima toch?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
?????
meestal als je elkaar heel vaak ziet dan moet dat niet uitmaken en je kan hem zo stijf krijgen als je wil.
maar als hij al heel lang stijf is geweest een paar uur achter elkaar of langer en als hij dan weer normaal is en je weer door wilt kan het moeilijk zijn maar wel mogelijk.

en anders heb je een erectie probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding