Natuurlijk kan dat.

Er zijn relaties met liefde, zonder sex. En relaties met sex, zonder liefde. En alles er tussenin is mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor dat is zeker mogelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan. Alleen is die liefde waarschijnlijk van een kant. De kans dat de sexrelatie een echte relatie wordt is klein, lijkt mij. Aangezien de partner waarschijnlijk alleen een sexrelatie wilt en niet meer dan dat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel wel mogelijk,aar niet per se van 2 kanten. De bezoekende partij,kan wel verliefd raken,maar de ontvangende zal dat uit commerciëel oogpunt wel meespelen en aanmoedigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dat het een heel groot misverstand is dat je maar liefde voor 1 persoon kunt voelen, alleen heb je wel gradaties in liefde en is het heel wat anders dan "verliefd zijn".
het is heel natuurlijk dat je enige liefde gaat voelen voor de geen waar je sex mee hebt, en zo als hierboven al gezegd kun je dan nog gerust verliefd worden op een ander.

In ons calvinistische landje wordt daar meestal nogal moeilijk over gedaan allemaal maar je voelt wat je voelt en zolang het geen obsessie wordt is daar niets mis mee.

zie het als de liefde tussen familie leden dat is toch ook niet maar 1 persoon? - daar heb je (als het goed is) niet eens sex mee kun je na gaan.........