Kan mijn kind onruchtbaar worden ?

Kan je van deze griepprik onvruchtbaar woorden,en kom je daar na 10 jaar pas achter.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat je onvruchtbaar wordt van een griepprik.
Of het helemaal uitgesloten kan worden weet men pas na een aantal jaren, maar vind het erg ver gaan om je dáár mee bezig te houden, omdat de kans nihil is dat de mogelijkheid uberhaubt bestaat.
En dan ook nog eens een zeer kleine kans dat het net jouw kind overkomt.
Alle indianen verhalen maken mensen onzeker en zorgen ervoor dat ze de gekste dingen gaan bedenken wat er allemaal eventueel missschien ooit wel zou kunnen gebeuren
Laat je niet gek maken, blijf met beide benen op de grond en gebruik je nuchtere verstand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles kan, niets is uitgesloten. Maar als dat zo is, dan zal de wereld bevolking op een natuurlijke manier afnemen.

Hey, was dat niet één van de problemen die er wereldwijd heerst? Overbevolking?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die kans bestaat.

Ben je daar bang voor? Dan is dat een heel goede reden je WEL te laten vaccineren.

Als de kans bestaat dat dit gebeurt door de vaccinatie, is er een GROTERE kans dat ditzelfde gebeurt wanneer je de griep zelf krijgt.

Net als met het syndroom van Guillain-Barre. De kans daarop wordt vergroot door de vaccinatie te nemen.

De antivaccinatie-mafia stopt hier. Wij op GV lezen echter verder:

De kans op het syndroom is nog veel groter wanneer je de vaccinatie NIET neemt, en je de Mexikaanse griep krijgt.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, nu snap ik Folle en Sukke ;o) http://www.foksuk.nl/nl?cm=79&ctime=1258930800&cid=4928
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfs de hoofdsite van Fokke en Sukke doet het volgens mij nu niet. Ik geloof dat de strip bij maandag 23 november 2009 stond.
Cryofiel
14 jaar geleden
Ja, ik heb 'm nog wel gezien. Nu doet-ie het inderdaad niet meer.