Als een jongen, Aan je vraagt, Met een lach, Of je weleens een porno-film hebt gekeken, Is dit iets ongewoons of zit er wat meer achter??

Ik ben vaak heel slecht in signalen oppakken, met dit soort dingen,, ik heb vaak meegemaakt, dat ik dacht dat iemand me leuk vond, maar ik de dingen anders zag en omgekeerd..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Ik denk eigenlijk dat het onder pubers een veel voorkomende vraag is. Soms uit nieuwsgierigheid en soms uit stoerdoenerij.

Als je denkt dat hij er een bepaalde bedoeling mee heeft, dan kun je hem daar ook gewoon naar vragen:"Waarom wil jij dat weten?"

Ik zou gewoon zeggen wat je daadwerkelijk voelt van binnen. Als jij vindt dat hij dat best mag weten, dan geef je antwoord. Als het hem niks aan gaat, dan heeft hij pech en zeg je niks.

Als hij een conclusie wil verbinden aan jouw antwoord, dan is dat ZIJN conclusie en zegt dat niks over jou.

Pas maar op dat je niet over je eigen grenzen gaat, in de hoop dat je leuk gevonden wordt door een jongen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

het is niet echt gewoon , hij wil zeker wat van je , maar of het ook is wat jij zou willen ........????????
misschien even doorzoeken ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of er een daadwerkelijk signaal achter zit weet niemand hier op GoeieVraag.

Wel is het zo dat het behoorlijk kinderachtig en puberaal is. Aan jou de keuze of je daarmee wilt omgaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat er meer achter zit dan dat hij dat alleen maar wil weten.
Ik weet niet wat je antwoord was, maar als je hebt geantwoord dat je nog nooit een pornofilm hebt gezien dan denkt hij waarschijnlijk dat je nog niet erg ervaren bent op sexueel gebied.
Grote kans dat hij dan besluit het rustig aan te doen met je.
Het was een beetje een test denk ik dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat er achter kan zitten is dat hij een dom, bot jong is dat duidelijk nog manieren moet leren. Verder zou ik er niet te veel achter willen zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, sorry maar dat is geen goed teken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij dat vroeg in een groep met vooral vrienden van hem, wilde hij graag shockeren en een reactie van je, waarschijnlijk voor de grap. Als hij alleen met je is, dan wil hij vast meer van je en dan is het aan jou of jij dat ook wilt. Maar dan zal het niet een diepgaande relatie zijn, wat hij wilt.

Als ik jou was, zou ik in beide situaties er niet op reageren en iets anders gaan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(door)vragen waarom hij dat vraagt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar gelukkig is het maar een film en in het echte leven gaat het anders of denk jij dat niet?
Dan moet hij wel antwoorden en kan je kijken of zijn antwoord inhoud heeft. Zijn reaktie zal dan moeten spreken en daar heb jij dan wel even de tijd om alles te observeren en op een rijtje te zetten. Zegt hij alleen maar ja dan weet je dat het maar zomaar een vraag was om leuk te zijn anders kan hij het antwoord wel onderbouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat die stiekem een pornoster is, en hij wilt denk ik dat jij in zijn film gaat spelen, oeee even goed over nadenken dus meid succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
denk meer wel gek dat iemand zoiets vraagt:s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk is hij dan gefocused op het willen hebben van sex met jou.
Hij wil dan aan de hand van jou antwoord dat je geeft toetsen hoe jij d'r tegenover staat.

Gewoon even oppassen dan ---tenzij jij zélf ook grag iets wil doen met die jongen--- en proberen uit te vinden (d.m.v. tegenvragen) wat hij wil en waaróm hij dat wil weten.

Als je merkt dat hij probeerde stoer te doen en 't eigenlijk niet helemaal zo bedoelde,dan zou ik het nog even aanzien,wat zijn eigenlijke bedoelingen zijn.

Als je merkt dat hij tóch meer belangstelling in jou als persoon heeft ---dus serieuzer gaat reageren op jou--- en over diepzinnigere onderwerpen wil praten,dan zou je 'm een kans kunnen geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zit meer achter.. HIJ WIL MEER!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan HOE hij het vraagt. Ik neem aan dat je nog op school zit, als hij het zo stiekumweg in de gang of in het fietsenhok vraagt zit er wat achter, doet hij het in gezelschap of vraagt hij het in het algemeen, dan kan de vraag vrij onschuldig zijn. Misschien kijkt hij zelf pornofilms en wil hij er op deze manier achterkomen of dat normaal is of niet. Blijf i.i.g. wel op je hoede.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf heb ik de indruk dat het een verkeerde/onhandige inleiding is tot een goed gesprek, hij wil (denk ik ) weten wat je van sex weet en hoe je dat beleeft.
In een pornofilm worden vrijwel alle handelingen expliciet in beeld gebracht, misschien wil hij weten wat je van bepaalde sexuele handelingen vind en hoever je open staat voor meer dan de missionarishouding.
Ik zie er dus geen kwaad in en het is ook wel een moedige vraag, niet veel jongens zouden die vraag zo aan hun vriendin durven te stellen, hij geeft aan daar open over te zijn.
Dat is een voordeel.
Je kunt beter te maken hebben met iemand die zegt wat hij denkt dan een romeo figuur met een dubbele agenda.
Dit is mijn persoonlijke opvatting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag hem gewoon waarom hij dat wil weten.er hoeft niks achter te zitten.misschien vind hij je leuk en is dit de onhandige manier van tegenwoordig om zo sex met iemand te willen.je kan ook altijd nog zeggen dat je hier niet gecharmeerd van bent ,van zulke vragen.dus gewoon zijn mond snoeren.