hoeveel keer kan een man of jongen binnen één etmaal klaarkomen en is daar ook onderzoek naar gedaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
122.8K
Kimath
13 jaar geleden
interessante vraag, ik ben benieuwd wat voor antwoorden hier op komen.

Het beste antwoord

Een jonge knul : heel vaak. En met de leeftijd neemt dat een beetje af, al presteren vrijwel alle mannen eens per dag nog wel tot op hoge leeftijd als het moet.
Onderzoek doen naar dergelijke (tamelijk nutteloze, dunkt me) feitjes is lastig te doen : als je op mensen hun woord af moet gaan krijg je absurde gemiddelden en laboratoriumonderzoek lijkt me niet dermate stimulerend dat je betrouwbare resultaten krijgt.

Het is echter je hele leven door niet de kwantiteit die telt, maar de kwaliteit. Liever eens in de week echt goede sex dan acht keer per dag prestatiespuiten, dunkt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het meest diepgaande antwoord met ook de meeste logica erin.

Andere antwoorden (9)

Mij lukte het laatst nog 8 keer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
grote vent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, ik had er plezier in. Maar wat is er mis met het antwoord? Het leek ij een indicatie tot hoeveel het iig zou kunne zijn. Of bespeur ik hier enige jaloezie? :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overigens, zonder echte liefde zou ik dit aantal ook niet halen waarschijnlijk :)
Ligt helemaal aan je conditie en je vermogen om klaar te komen
13 jaar geleden
Alles wordt onderzocht, dus hier zal ook wel onderzoek naar gedaan zijn of worden. Maar wat boeit het!
Het is per man/jongen verschillend en ook je leeftijd maakt uit, maar het gaat om je eigen gevoel erbij.
Ik zou zeggen, probeer het zelf uit, maar dan niet op 1 dag maar gedurende een week en dan een gemiddelde bepalen. Ben je na een week uitgeput, dan is het behaalde gemiddelde voor jou aan de hoge kant en vice versa.
Tip voor de toekomst: blijf in een goede conditie, dan kan het op je 40e ook nog steeds 3 keer binnen 24 uur :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
twee voorwaarden:
1. Je moet in het echt of in gedachte een beeld hebben dat je opwindt
2. Je moet geen medicijnen gebruiken die jouw libido onderdrukken. Het lijkt wel of tegenwoordig iedere oudere prostaat medicijnen krijgt, die de lust volledig onderdrukt.

Als hier is voldaan, dan hangt het natuurlijk ook nog van de persoon af. Maar 3 ker is goed mogelijk, maar of je dat altijd wil, is de vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is mij,ongelogen, tijdens mijn militaire diensttijd met mijn toenmalige verloofde 11 keer gelukt1 Dat was vlak voor ik zou afzwaaien,maar dat ging toen niet door,omdat ik door die activiteiten of te veel of te weinig van het één of ander in mijn bloed had. Heb toen2 dagen moeten na dienen ,verplicht op bed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor iemand die verkeringen en quantumfysica als expertise heeft is het antwoord natuurlijk heel eenvoudig met een onderzoekje en wat berekeningen vast te stellen.
Dit is natuurlijk geen exacte wetenschap en de uitkomst zal je dan ook niet verbazen.
Maar gemiddeld kan een man rond de 18 keer klaarkomen (of het dan nog lekker is weet ik niet ) in 1 etmaal Die aantallen langere tijd volhouden is wat anders natuurlijk daar is nog nooit onderzoek naar gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om te antwoorden op je vraag simpel maar duidelijk:

Dat ligt eraan hoe lang geleden hij al seks/gemasturbeerd heeft. Hoe langer geleden hoe meer hij zal kunnen klaarkomen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat ook een rol speelt is hoe ver hij zijn of haar lichaam kent mastubeert hij vaak of niet vaak masturbeert hij meerdere keeren op een dag of niet al dit speelt een rol hoe lang hij het kan volhouden.

Dit verschilt zowiezo trouwens van persoon van persoon. Niet elk persoon kan het evenlang volhouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als de natuur roept.:)en die roept meer bij spanning.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat verschilt per man denk ik. Hangt een beetje af van z'n conditie en wilskracht.
Mijn vriend kon het zeker wel 12 keer. ;)

Toegevoegd na 20 seconden:
Ik bedoel.. Mijn ex.. Haha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik ben nu 47 jaar vind het nog altijd heerlijk om klaar te komen .
Maar toen ik rond de twintig jaar was 2-3 keer per dag heel gewoon .
Mijn vriendin heeft mij een keer 7 x laten klaarkomen .
Heerlijk verveeld nooit ,
Dat was ook maar een keer gebeurd
Gr Peter