Hoe noem je het als iemand 2 andere dwingt seks met elkaar te hebben?

Dus die man zelf heeft geen seks, alleen dwingt hij de andere 2. Noem je het dan nog steeds verkrachting?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat noem ik ziek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moeten die twee andere een vuist tegen hem maken en hem samen aanvallen.

Het beste antwoord

Voyeurisme noemt men dat,maar dan op een zeer dwingende manier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

gewoon: zo iemand is een crimineel!

Toegevoegd na 1 minuut:
specifieker: dat is een pleger van een zedendelict
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat bedoel ik niet.
Ik vroeg niet hoe je zo'n soort iemand noemt. Maar het doen ervan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op internet is er ook niets over te vinden.
m.i. bestaat er (misschien) nog g''eén algemeen aanvaarde term voor. misschien zou je 't "exoviolatie" kunnen noemen? Van (Grieks) "exo"= buiten(om)- en (Latijn) "violatio"=
schending;overtreding;verkrachting
Dwang tot het verrichten van sexuele handelingen is strafbaar:
a) het gaat gepaard met vrijheidsberoving (anders zou de dwang niet kunnen worden uitgeoefend)
b) het gaat gepaard met bedreiging (want anders zou niemand hier aan toe geven)
c) het is misbruik maken van twee personen.

Ik zou zo iemand een zware crimineel noemen, een geweldsdelinquent.

of, als het om honden gaat, een hondenfokker.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol @ laatste zin xD
Daar is geen benaming voor.
Je zal er dus zelf een moeten verzinnen, en even doorgeven aan meneer van Dale ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een perverse criminele voyeur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij deze vraag komen meerdere antwoorden bij mij op: een crimineel, en perverse figuur, een voyeur, maar ook een zielepoot als je zo aan je gerief moet komen. Mogelijk zelf het slachtoffer van seksueel misbruik of onderdrukking. Hoe dan ook, gevaarlijk.