waarom worden mannen opgewonden als ze borsten zien?

omdat het ze het niet iedere dag zien?

Toegevoegd na 36 seconden:
tenminste de neit home onzo

Toegevoegd na 2 minuten:
uh niet homo zijn wat dacht je dan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"de neit home onzo"???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Wat dacht je dan"?
Drie tikfouten in drie woorden... Moeten wij gedachten kunnen lezen? ;)
Kimath
13 jaar geleden
dit verschilt per man, sommige zijn meer een borsten-fan, en andere een billen-fan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe komt men aan deze redenering?

Het beste antwoord

Dat komt omdat hun genen vertellen dat de kans op spoedige seks dan buitengemiddeld groot is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

een man is een ''jager'' en een soort instinct..
borsten is een teken van een vrouwelijk persoon dus ook iemand die vruchtbaar is.
mannen worden opgewonden van vrouwen omdat ze een soort van neus hebben welke vrouw vruchtbaar is klinkt raar maar tis wel zo..
ook zal het er ook mee te maken hebben dat er vaak in porno dingen worden gedaan met borsten in mannen hun gezicht enzo waardoor een gedachte en beelden denken aan opwinding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het speeld bij jonge borsten tot er een bepaald stadium komt dan is de opwinding niet meer van toepassing. Maar over het algemeen komen er wel gevoelens naar boven die gaat de geest verder en volgt het volgende stadium en dat kan opwinding zijn of worden. De borsten wakkeren de geest aan tot fantasie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hetero-mannen hoeven ook niet gelijk als ze een borst of borsten zien opgewonden te raken. Beetje een vraag van over 1 kam scheren wat mij betreft.

Antwoord op je vraag; waarom mannen opgewonden raken als ze borsten zien; genetische bepaling, geprogrammeerd door de media dat mannen opgewonden moeten worden van borsten.. Kijk alleen al naar de Playboy...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ja ik weet haast wel zeker dat niet elke man direct opgewonden raakt van een borst.
13 jaar geleden
Ik benijd al die mannen die maar zo weinig nodig hebben om opgewonden te raken. Maar toegegeven: een paar borsten is een betere aanblik dan zo'n wormvormig aanhangsel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je aanhanger bent van de transactionele theorie dan is dat simpel vanuit het gegeven dat daar eten te vinden is.
Maar moet gezegt dat op latere leeftijd er ook een andere associatie is die een rol speeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat mannen in het algemeen(miss jij wel dan), opgewonden worden als ze borsten zien. Ik denk eerder dat mannen graag een mooie, aantrekelijke, vrolijke en sexy dame/vrouw zien. Om opgewonden te raken het is meer dan dat nodig, vikd ik!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt wel van de borsten af.