Hoe vaak hebben lesbische/homoseksuele/hetero's seks per week?

Althans; wat zijn de uitslagen van de onderzoeken die hier ooit naar zijn geweest. Graag met bron er bij!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat lijkt me logisch :) Maar ik ben gewoon benieuwd naar de onderzoeken die er over zijn gedaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Datzal enige miljoenen maal per week zijn, alles bij elkaar opgeteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha :')
Kimath
12 jaar geleden
Het gaat om kwaliteit, niet kwantiteit ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe vaak, Kimath, slaat echt niet op hoe lekker...
En dat is de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vroeg niet naar de kwaliteit :P
Ik wil gewoon cijfertjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mwha hoge kwaliteit in grote kwantiteit kan nooit slecht zijn denk ik zo hebben ze daar geen cijfers van overigens?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lesbische homoseksuele hetero's?

Het beste antwoord

Cijfers heb ik niet gevonden, wel dit:
Met betrekking tot seksualiteit hebben homo- en bi-mannen, geheel in lijn met eerdere
evidentie, veel meer sekspartners gehad dan heteromannen. Homomannen hebben ook meer
partners gehad dan bi-mannen. Bij vrouwen ligt het iets anders: lesbische en biseksuele
vrouwen hebben meer partners dan hetero’s, maar de bi’s hebben er meer dan de lesbische
vrouwen.
Qua frequentie van seks verschillen holebi’s niet van hetero’s.
Op overmatig
seksueel verlangen scoren degenen die (ook) op mannen vallen hoger dan degenen die
uitsluitend op vrouwen vallen (heteromannen en lesbische vrouwen). Lesbische vrouwen zijn
sociaal vaardiger in interacties met seksuele partners dan hetero’s en bi’s. Zij voelen zich
beter in staat om initiatief te nemen en eerlijk te zijn over hun seksuele gevoelens.

Gemiddeld genomen vrijen de meeste koppels 1 tot 2 keer per week, maar de frequentie neemt snel af naarmate de leeftijd stijgt. Zo vrijen koppels die reeds tien jaar samen zijn en twee kinderen hebben gemiddeld nog maar 1 tot 2 keer per maand