Waarom hebben de meeste mannen/jongens er geen problemen mee om uit de kleren te gaan?

Het valt mij op dat veel personen vh. mannelijk geslacht er totaal geen probleem mee hebben om hun geslachtsdeel te laten zien als ik met hun chat of op msn ben.Ze masturberen er vrolijk oplos,terwijl de vrouwen dit zelden doen?Missen de mannen iets waardoor zij minder schaamte hebben?
Voordat een moderator zegt dat mijn bevindingen niet te bewijzen is,en hij dus deze vraag verwijderd...ik merk het zelf steeds vaker op msn/chat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik herken het wel, maar ik zou het zelf iets anders gevraagd hebben: waarom hebben de meeste mannen jongens *die chatten met videokanaal* er geen problemen mee om uit de kleren te gaan?

Het beste antwoord

Ik heb dit wel eens gevraagd aan zo'n persoontje,waarom hij zijn bezigheid laat zien voor de cam.En als antwoord kreeg ik dan 9 van de 10x:Omdat vrouwen dat volgens mij geil vinden en graag zien.
Blijkbaar denken veel mannen zo,dat vrouwen masturberende mannen opwindend vinden.Wordt dus tijd dat deze mannen iets over vrouwen gaan leren.
Ikzelf heb dat ook gedaan,maar dan wel alleen als die ander ook meedeed.Dat was "vroeger",nu weet ik dat je er niks aan hebt.Sexcammen kan niet tippen aan echte sex,maarja...soms kan het wel opluchten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wist niet dat er cams met macro functies kwamen.

Andere antwoorden (9)

Mannetjes moeten reclame maken voor zichzelf, dat gebeurt in de dierenwereld ook op allerlei manieren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha die is goed raytje:P
ik had al gereageerd op deze vraag maar is verwijderd?

ik denk gebrek aan aandacht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Human nature?
Voor dit antwoord moet je via sexdrive verder terug naar voortplantings drang.
Een vrouw doet er 9 maanden over om zich voort te planten en een man ca. 5 minuten.
Een man moet natuursgewijs ook voor zo veel mogelijk nakomelingen zorgen.
Questie van vraag en aanbod dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vast een man die mijn antwoord niet waardevol vond. :-)
Dit is voor mannen heel opwindend om te doen.
Terwijl er iemand aan de andere kant meekijkt.
Het hoofd van die man krijg je nooit te zien.
Ze moeten ergens mee aandacht vragen, en weten op dat moment maar met 1 manier.
Het is dus blijkbaar gelukt want jou is het steeds vaker gaan opvallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tjonge... Wat voor mannen ken jij? Leuk dat je dit met ons deelt, maar ik vind dat je generaliseert door je ervaringen met een aantal sneue sukkels.

Die mannen missen inderdaad wel iets... Kansloos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor mannen ik ken?Kijk eens op www.flirtmee.nl...daar zie je meer dan de helft vd mannen spelen met hun plassertje,terwijl je zelden een vrouw haar geslachtsdeel ziet.Nu kan je wel zeggen dat die site daarvoor bedoeld is,om gratis te sexcammen,en als het je niet bevalt,je daar niet heen moet gaan.Van mij mogen ze rukken totdat de vellen,ervan af komen hoor,maar ik vraag me gewoon af waarom mannen dit sneller doen dan vrouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga er ook niet heen. Ik zeg je generaliseert naar alle mannen. Ik kan je verzekeren dat niet alle mannen het nodig of wenselijk vinden om flirtmee te bezoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mh75...ik heb nergens geschreven dat alle mannen zich voor de cam rukken,netzomin ik heb geschreven dat alle mannen flirtmee.nl bezoeken.Leer dus eerst een vraag begrijpend te lezen.Ik heb geschreven dat de MEESTE mannen geen schaamte hebben.Dat jij zulke sites niet bezoekt is toch prima?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan heel goed begrijpend lezen. Ik vind ook dat je generaliseert als je het hebt over de MEESTE mannen. Begrijpend lezen is een vak, zo ook het stellen van goede vragen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK blijf erbij,jij moet leren lezen.Als jij vindt dat als men zegt,"de meeste mannen ","alle mannen" wordt bedoeld,heb jij een probleem.Dan kan jij in mijn ogen NIET LEZEN.
wat voor de man een lust is ,is voor de vrouw een last
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha...nou,niet altijd hoor.
Omdat ze misschien wanhopig zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit verveling, om te vergelijken, om indruk te maken op de dames, etc, etc, etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze indruk willen maken,moeten ze eens iets anders proberen om tot een hoogtepunt te komen.Als je 1 man hebt zien sjorren,heb je ze allemaal gezien,;)
Mannen zijn misschien wel meer gewend om voor paal te staan....
Het uit de kleren gaan is dan immers geen probleem.