Ja hoor, dat kan. Mentruatie bloed is niet vies en je kunt gewoon opgewonden zijn tijdens het menstrueren.
Het betekend overgens niet dat je niet zwanger kunt raken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap hier 't minnetje niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan geef je me toch een plusje ;-) Ik snap het namelijk ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol we gaan nu zelfs vragen om plusjes ? :-P nou vooruit +1 ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik snap de min ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel allemaal, voor de plusjes!

Andere antwoorden (12)

Ja het kan, en het gebeurd ook weleens.
Ik persoonlijk sla het dan liever over, vind het niet erg smakelijk.
Maar goed dat is mijn mening ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat kan maar echt hygienisch is het niet.. je kan beter even wachten tot je periode bijna over is, want het is voor niemand fijn als je zwaar ongesteld bent,

maar er zijn meer manieren van sex...

succes en vrij veilig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha niet hygiënisch?
Is reguliere sex wel hygiënisch dan?
Het gebeurt en het kan gewoon hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan prima en is niet schadelijk ofzo. Of iemand het wil is een tweede....
ze zeggen wel eens: echte kapiteins gaan ook door de rode zee.... nou mij niet gezien (of mijn partner)
Er zijn genoeg andere leuke dingen die je kunt doen als je opgewonden bent, anders wordt het zo'n smeerboeltje.
Maar ieder voor zich, er zullen er genoeg zijn die het wel doen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja het gebeurt en het kan.
wat je kan doen is een stukje natuurspons achter in de vagina aanbrengen, dat vangt het bloed op.
zo kan je zorgeloos vrijen tijdens de menstruatie.

Toegevoegd na 41 seconden:
oh ja, na gebruik kan je het sponsje uitkoken.
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
beste mingever, ik ben benieuwd naar je motivatie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rieneke, ik heb zelf ook weleens een sponsje gebruikt, maar dat is me slecht bekomen. Ik kreeg het zelf niet verwijderd, en raakte bijna in paniek. Het MOEST eruit!Uiteindelijk naar de dokter van wacht om het te laten verwijderen. Die vond het wel grappig overigens.
Minnetje is niet van mij trouwens..
Rieneke1
14 jaar geleden
@penny, dat is idd geen succes, kan me voorstellen dat je dan denkt; eens maar nooit weer!
ik heb het zelf altijd zonder problemen gebruikt gelukkig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is ranzig zeg.. om dan daarna dat sponsje uit te koken... heb je daar een speciaal pannetje voor dan;-((
Rieneke1
14 jaar geleden
wat is er nu ranzig aan wat bloed?
je gooit toch ook een biefstuk in de pan? ;p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heeft sharona daar ook wel een aparte pan voor.
Kan wel...
Maar liever niet met al die bloed enzo
Bah.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dan kan gewoon, niks mis mee. Wel aan te raden condoom te gebruiken.

Een echte kapitein bevaart ook de rode zee! als is het in een rubber boot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk, dat kan gewoon! Zou het beffen alleen ff overslaan....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor. Kan gebeurt en is absoluut geen enkel probleem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Raak;

Fysiek is er geen enkele bezwaar. En als een vrouw tijdens haar menstruatie misschien overgevoelig is voor penetratie zijn er genoeg alternatieve spannende spelletjes om samen te doen. Maar ik denk dat de belemmeringen meestal in het psychische vlak liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, het gebeurt. Ja, het kan. Niks raars aan. Als beide zin hebben in sex is er dus absoluut geen belemmering. Zoals anderen al zeiden, er zijn vele manieren om sex te hebben. Ennuh, wat de een vies vindt kan een ander lekker vinden, over smaak valt niet te twisten. Een orgasme helpt ook bij menstruatieklachten (bij mij tenminste wel ;) )
Vind je eigen weg, laat je niks aanpraten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, het gebeurt en het kan. En met die troep die het volgens sommige mensen zou veroorzaken, valt het best mee. Het is een menstruatie, geen slagaderlijke bloeding.