Dwepen mannen minder met vrouwelijke celebrities dan vrouwen met de mannelijke equivalenten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Vrouwen zijn in die gevallen op zoek naar macht, roem, geld (graag heel veel) waarbij het uiterlijk van de ' held' er niet toe doet. ( Zie Wesley, Willem Alexander,Sarkozy,Friso, Pavarotti en vele anderen!)
Het onderdeel macht valt bij de andere groep af. Mannen vallen meestal niet op die eigenschap bij een vrouw. Het stoot juist af. Bovendien vinden zij het belangrijker om een ' lekker ding' naast zich te hebben.
Net als vrouwen zijn ze vaak wel tuk op veel geld en roem. En het gebeurt ook echt wel, maar, zoals jij al veronderstelt (of vraagt) minder dan vrouwen.
Daar komt nog eens bij (ook niet onderschatten..) dat die vrouwen m.b.t. het liefdeleven, veel gemakkelijker kunnen veinzen dat het echt om de persoon als zodanig gaat en niet om de bijkomende verlokkingen. Bij een man ligt dat wat moeilijker..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ha, die Szal;

Ja, vrouwen kijken eerder op vanwege de beroemdheid van een man, mannen zijn eerder onder de indruk van hoe een vrouw eruit ziet, beroemd of niet is dan van geen belang.