Hoe kan ik zorgen dat ik niet zo vaak een stijve piemel heb?

Ik heb supervaak een stijve, geen idee hoe dat komt. Het is vooral als ik zit dus gewoon aan tafel of bijvoorbeeld in de auto en in de klas. Ik ben nu bijna 14. Ik heb er heel veel past van. En ik ben dan helemaal niet seksueel opgewonden ofzo. Please help me!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (10)

Je kan hier niks aan doen. Het is de puberteit. Over een paar jaar wordt het vanzelf minder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op jouw leeftijd is dat heel normaal, daar moet je je helemaal geen zorgen over maken. Dit wordt zeer waarschijnlijk minder naarmate je ouder wordt..
Wat vaak als tips worden gegeven (bij mij werkt het vaak niet :-p); aan vervelende/nare/vieze dingen denken.. Maar ik denk er vaak juist nìet over na, gewoon 'ik kan er nu toch niets aan doen' en dan gaat het vanzelf weg, je vergeet het..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het hoort er allemaal bij, je lichaam maakt nu een grote verandering door, en dan krijg je op de gekste momenten een erectie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even aftrekken wil wel eens helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan tafel? In de klas?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ja, aan tafel onder het eten of in de klas lijkt me toch wel ongemakkelijk en dan nog wel super vaak.
Hij kan er misschien ook nog geld mee verdienen. Er zijn altijd wel vrouwelijke liefhebsters te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even naar de wc gaan ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn leukere plaatsen denkbaar. Hij krijgt ook een stijve in de auto, dus...
Wel even stoppen, wel zo handig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Den niet dat ie zelf rijdt als ie 14 is :-P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We hebben natuurlijk een ongebreidelde fantasie als het om sex gaat. Maar we moeten wel praktisch blijven. Voordat hij de klas ingaat kan hij die handeling ook even verrichten in de hoop dat hij in de klas niet meer lastig gevallen wordt door een onverwachte erectie. Er zijn vele wegen die naar Rome leiden.
ben blij dat je hem krijgt, alle jongens krijgen het of je nou een baby bent of 80 (als dat nog lukt)en
hebben last van een (on)gewenste stijve.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon niet teveel op letten. Dan gaat ie vanzelf weer weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dit een onbevredigend kort door de bocht antwoord
het is hééél normaal ;ik had het zelf ook vaak toen --en heb het nu soms ook nog hoor--- maar wat je zou kunnen doen is ff een stil plekje opzoeken,waar niemand je ziet,b.v. naar de wc of de douche gaan (net doen alsof je naar de wc moet of wilt gaan douchen of zo) en dan je gewoon afrukken.
Dan ben je d'r gewoon weer ff vanaf,ok?
Dat helpt écht.(gewoon dus ff een smoes verzinnen om even weg te gaan,wanneer 't niet vanzelf weg wil gaan)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hardlopen.
Geen spannende kledij dragen.
Niet aan sex denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is niets aan te doen, je moet er niets aan doen en het is verder heel normaal en gezond. Niets om je voor te schamen.
Dit kan doorgaan tot je 80ste, maar dan wordt het wel wat minder hoor :)
(grapje).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jouw vermelding van je jeugdige leeftijd zegt in feite veel over dit onderwerp, je bent nog jong en waarschijnlijk val je ook nog eens op meisjes, je innerlijke ik zegt waar jij naar verlangt. op die leeftijd wordt nog heel vaak gefantaseerd over het andere geslacht. dit verandert wel met het volwassen worden....