Voorhuid oefening goed genoeg?

Ik heb op school gehoord dat als je een erctie krijgt dat je voorhuid over je eikel moet gaan, dat was bij mij niet zo toen heb ik op internet gelezen dat je er oefeningen voor kunt doen en het komt er al een stuk verder overheen maar is het goed genoeg en hoelang duurt dat ongeveer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Ritsuka
11 jaar geleden
Gewoon elke dag even oefenen, zolang het maar niet zeer doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meisjes vinden zo een voorhuid vies, dus wat heb je eraan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe bedoel je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat Deniz11muis bedoelt dat veel mannen besneden zijn, dan is de voorhuid weggehaald. Meestal gebeurt dat om religieuze redenen (joden en moslims) .
Er is bij gewoon hygiënisch gedrag* geen enkele reden om een voorhuid vies te vinden. Ik denk dan ook dat hij vanuit zijn cultureel/religieuze achtergrond reageert. Als de voorhuid heel pijnlijk en te nauw is wordt besnijden ook wel om medische redenen gedaan en in Amerika worden veel jongens besneden om hygiënische redenen. *Elke dag even de voorhuid naar achter en met een washandje met water de eikel schoonmaken.
Ritsuka
11 jaar geleden
Inderdaad elke dag even schoonmaken met water en er is niets vies aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
soms beetje van dat baby zalf erover heen smeren en goed schoon houden..
het is natuurlijk dus zeker niet vies..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke bedankt al jullie info is een grote hulp

Het beste antwoord

Als je in slappe toestand wel je eikel (grotendeels) bloot kan maken, dan kun je oprekoefeningen proberen. Lukt het je in slappe toestand ook niet? Dan kun je beter naar de huisarts gaan, omdat je dan mogelijk last hebt van fimosis of voorhuidsvernauwing.

Gewoon rustig aan iedere avond in bad of onder de douche even oefenen. Als het goed is merk je dat het iedere keer wat beter gaat.

Op voorhuid.info (zie bron 1) vind je oefeningen en meer info.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan het beste gewoon even naar de huisarts gaan, die kan je er een zalfje voor geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Wat voor zalf is dat dan?