Waarom is de hele sexindustrie op de man afgesteld?

Alle 16+ films,sexfilms dus,zijn op de man afgesteld.Waarom is dat?Aan het antwoord dat het gewoon een kwestie van vraag en aanbod is,heb ik niks,want tegenwoordig genieten wij vrouwen ook van zulke films,dus het antwoord van vraag en aanbod is al jaren achterhaald.Ik zie ook graag 2 mannen met elkaar genieten van sex,maar daar moet men dus extra voor betalen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar ga je nu al de fout in, met je vraag.
lang niet de hele industrie is op de man afgesteld. okee, een groot deel. maar de industrie die op de vrouw is afgesteld is ook heel groot. (groter dan de meeste denken, zoals blijkt hieronder). als je goed zoekt, dan vind je veel op de vrouw gerichte films.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar zoek je? Er is namelijk best een op vrouwen gericht deel van de seksindustrie.

Het beste antwoord

Omdat de vrouw nauwelijks geld over heeft voor porno. Gemiddeld, dan he!! Uitzonderingen zat natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit was jaren geldeden misschien zo,maar tegenwoordig kijken steeds meer vrouwen porno...volgens shespot.nl en andere onderzoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De interesse van vrouwen voor porno verbleekt totaal vergeleken met de interesse van de man voor porno.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrouwen kijken anders tegen porno aan,dat klopt,maar zou dat niet komen omdat het zo op de man is gericht?

Andere antwoorden (9)

Omdat mannen makkelijker op te winden zijn (uiteraard in het algemeen gesproken). Vrouwen hebben meer een sfeer van intimiteit nodig voor fijne seks, mannen beleven dat toch anders vaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het niet zo dat de hele adult indistie op mannen is afgesteld alhoewel datt grotendeels wel zo is een goed voorbeeld van een uitzondering op de regel is de mail&female dat is een post order web winkel espesialy van voor en door vrouwen met oa feministiese eroiek films en al
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als een vrouw seks wil hebben, kan de vrouw het vrij snel "consumeren" bij een man.. Een man moet zich zelf maar redden en maar afwachten tot de vrouw zin heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de man degene is die het zaad in de vrouw moet krijgen, dus krijgt hij opnieuw en opnieuw en opnieuw voorgeschoteld hoe je daar in slaagt. Vrouwen hebben dat voorbeeld niet nodig, ze merken het wel als ze ineens een lading in zich krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De man is qua opwinding meer visueel ingesteld, de vrouw is meer relationeel geinteresseerd.

Dat is gemiddeld zo, en staat dus geheel los van een individuele behoefte van iemand die niet 'gemiddeld' is.
13 jaar geleden
Dat is (nog) maar ten dele waar, natuurlijk is de porno industrie van oudsher een mannenwereld. Maar de laatste jaren is daar wel wat in veranderd zo zijn er al een aantal vrouwelijke producers. en is het aanbod van "porna" veel groter.
Dichter bij huis zijn zelfs swingerssites bezig om hun site vrouwvriendelijker op te zetten omdat er meer en meer vrouwen het initiatief nemen en actiever daarin zijn.
Dat jij kan genieten van 2 mannen is niets vreemds daar zijn veel meer vrouwen voor te vinden en zelfs meer mannen dan je denkt alleen worden lesbische/bisexuele vrouwen alom gerespecteerd en bijna geprezen terwijl homosexuele/bisexuele mannen nog vaak veroordeeld en die laatste groep zal daar ook (helaas) minder snel voor uitkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat mannen moeten zorgen voor de instandhouding van het nageslacht, zijn zij zo ontworpen dat ze snel geprikkelt worden, dus als je een makkelijke prooi hebt waarom zou je het dan moeilijk doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat volgens mij de man al sinds de oertijd in het algemeen méér een "jager" is met de daarbij behorende instincten.

En daarom maakt de sexindustrie dáár maar ál te graag gebruik van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft omdat men van twee meisjes die sex hebben denkt: Ja, dat moet kunnen, en sex tussen twee mannen wordt toch met een vieze blik naar gekeken in het algemeen. Mij persoonlijk maakt het me niet uit of er wel mannensex in een film voorkomt, ik spoel wel door, maar wil een ander het wel zien, prima toch?