Hoi.Ik had seks met mijn vriend,nou niet echt seks maar ik ben nog wel maagd.Er was wel voorvocht in de buurt van mijn vagina, ben ik zwanger? HELP

Dus mijn vriend is niet klaargekomen in mijn buurt, maar hij is met zijn eikel met zijn voorvocht in bij mijn schaamlippen geweest. Ik ben nog wel maagd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (4)

Theoretisch kan het, al is de kans wel erg klein. Als het net gebeurd is kan je voor de zekerheid de morning after pil bij de dokter halen, die mag dat ook niet tegen je ouders vertellen.

Toegevoegd na 48 seconden:
als je niet ongesteld wordt, wanneer dat zou moeten zeker even testen. Hoe sneller je erbij bent, hoe sneller je er wat mee kan doen als je dat wilt.
13 jaar geleden
Ff een test halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of je zwanger bent.... dat weet je pas wanneer je menstruatie uitblijft..
een maagdenvlies is geen zekerheid om niet zwanger te raken, het kan zeker wel..
ook het voorvocht bevatten zaadcellen, ga morgen even naar de apotheek, er zijn wel medicijnen voor om een eventuele bevruchting tegen te gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste; de kans dat je zwanger bent is heel klein, maar omdat je het risico niet moet nemen komt er een ten tweede:
Met de "morning after pil" moet je wel op tijd zijn, dus maandag even langs de huisarts. Dit middel kun je gebruiken tot maximaal 3 dagen na je "ongelukje"
Bedenk je wel dat dit geen plezierig anticonceptiemiddel is, maar een noodmaatregel, dus: zorg volgende keer voor condooms!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kans op zwangerschap is ook heel erg afhankelijk van het tijdstip waar je in je menstruatiecyclus zit. Ongeveer 14 dagen voor je menstruatie krijg je je eisprong: het moment dat je vruchtbaar bent. Seksueel contact rond deze dagen kan leiden tot zwangerschap want het sperma kan nog even overleven. Helaas is dit gegeven geen betrouwbare methode van anticonceptie, maar als dit niet tijdens je eisprong gebeurd is het echt een kleine kans. Maar, zoals ik al zei, menstruatiecycli zijn onregelmatig, zeker als je nog jong bent, dus ga ECHT even naar de huisarts.
Je wilt ook niet al die tijd in onzekerheid verkeren, en voorkomen is beter dan genezen.
Verder kan de huisarts je ook goed voorlichten over toekomstige mogelijkheden van anticonceptie en soa-preventie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gebruiken van een concoom is niet betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar!! Geen enkel anticonceptiemiddel is 100% betrouwbaar. Wat wel waar is, is dat (juist) gebruik van condooms eventueel in combinatie met de pil (die niet tegen soa's beschermt, maar wel tegen zwangerschap) de kans op een ongewenste zwangerschap tot een minimum beperkt wordt.
sterredag
13 jaar geleden
@mmm een condoom is wel veeeel betrouwbaarder dan niks, dat je stelt dat een condoom niet betrouwbaar is vind ik wel erg apart. Het is zeker betrouwbaar, alleen niet 100 % alleen geheel onthouding en broek aanhouden is 100% betrouwbaar