als een jongen regelmatig naar je lichaam kijkt,je edele delen zeg maar, Betekent het dan dat hij meteen met je naar bed wilt,of hoeft dat niet persé?

Toegevoegd na 14 minuten:
nou kijk ik heb gewoon alijd kleren an hoor en ales bedankt,, dus aan t kort van bedekking kan het niet komen
maar hi doet het best wel heel vaak..

Toegevoegd na 15 minuten:
an= aan
ales =alles
bedankt= bedekt
hi =hij

Toegevoegd na 17 minuten:
Laat ik het zo zeggen: decollete, en de plek waar de borsten zitten, en naar je kruis :P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.9K

Antwoorden (16)

Als jij die delen niet bedekt hebt en door de vraagstelling suggereer je dat, lijkt het daar wel op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeft niet per se, maar betekent waarschijnlijk wel dat hij geïnteresseerd is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk en daar kunnen jongens en mannen niet zoveel aan doen is het antwoord je vraag JA hij wil met je naar bed. Of dat ook daadwerkelijk gebeurt hangt na dat kijken van een paar factoren af nl. jijzelf, gelegenheid, mogelijkheid en durft hij het uiteindelijk zelf of deinst hij terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat hij dan interesse heeft wat er onder die broek/rok of onder dat shirtje zit (ligt er aan waar hij naar kijkt en wat je aan hebt natuurlijk)
Wie weet fantaseert hij er alleen over hoe het zou zijn.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou goed kunnen +
Dat betekent niet persé dat hij gelijk met je naar bed wil, maar waarschijnlijk heb je voor hem een aantrekkelijk lichaam, waar hij zijn ogen niet van af kan houden.
Overigens, is het nog de vraag of hij echt naar jouw edele delen kijkt, of dat jij dat zo voelt.
13 jaar geleden
Mannen hebben een ander blikveld dan vrouwen, een vrouw kan het hele lichaam van de man in een oogopslag zien, mannen echter moeten hun ogen bewegen en dat verraad hun kijkrichting.
Als je ziet dat hij naar je vrouwelijkheden kijkt, doet hij dat wellicht.
Er zijn maar heel weinig heteromannen die NIET geïnteresseerd zijn in een mooie vrouwelijke verschijning.
Het hoeft niet te betekenen dat hij met je naar bed wil maar het kan zijn dat hij wel betoverd is door je verschijning.
Dat is heel wat anders, mannen kunnen door een prachtige vrouw , ofwel een vrouw die ze prachtig vinden, volledig confuus raken.
Dat heeft NIETS met sexuele opwinding te maken te hebben maar is wel als een ultiem compliment op te vatten.
Je hebt echter ook mannen die brutaal iedere vrouw met hun ogen uitkleden en denken met hun onderdeel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Girl I've got news for you: uit onderzoek blijkt dat vrouwen net zo vaak naar de vergelijkbare plekken op een herenlijf gluren - alleen doen ze het slimmer waardoor het meestal minder opvalt )tenzij ze willen dat het opvalt, natuurlijk).

Je zou eens kunnen zeggen: 'Bevalt het wat je ziet?' Of als je dat te eng vindt: 'Ik ben meer dan tieten en kruis hoor' ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me niet echt verstandig om zoiets te gaan zeggen. Sorry -
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat mag je vinden, hoef je toch geen sorry voor te zeggen?
Als een jongen zo naar je kijkt is hij erg intimiderend bezig, maar dit betekent niet dat hij per se met je naar bed wil. Misschien wil hij je uitlokken tot een reactie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou zomaar kunnen zijn dat hij je recht in de ogen kijkt, maar gewoon ontzettend scheel is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat die jongen best wel zin heeft en probeert om een reactie bij je uit te lokken.Ik denk niet dat tie gelijk al met je wil neuken,maar hij zal er -als tie zo erg naar je edele delen kijkt,zeg maar- wél echt zin in hebben voor z'n gevoel en hij zal dan ook vet hopen dat je dat dan ook met 'm wilt doen,weet je.Ik denk ook,dat het bij elke jongen anders zit: de één die kijkt gauwer = dus minder verlegen en de ander w8 meer af.Dus het ligt een beetje aan wie je voor je hebt :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk kijk ik altijd eerst naar borsten. zijn ze groot dan is het niks voor mij. Tweede plaats het figuur.
Slank is ok. De rest zul je moeten ondervinden en kan zwaar tegenvallen of meevallen. De tijd zal het leren. Van een geklede vrouw spring hij bij mij niet overeind.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk ik denk dat alle mannen dat onbewust doen en vrouwen ook natuurlijk, daar zijn allemaal onderzoeken naar gedaan en een van de factor is de natuur of ethiek Etc Etc.

Echter, bij de meeste mannen heb jij het niet door en BIJ DEZE MAN wel. Dat is een belangrijk signaal! Als jij dat niet prettig vind, kan dit inderdaad een manier zijn van hem om te intimideren zoals Friederieke zegt. Als je het vleiend vindt dan kan het een leuk flirt spel zijn. Wees bewust van wat het met jou doet en als dat niet prettig is, stel dan je grenzen daarin door hem te confronteren. (Of zoek hem niet meer op?)

Toegevoegd na 3 minuten:
Nog even terugkomend, als het iemand betreft die het eigenlijk niet kan maken praat erover met iemand. Ik had dat namelijk bij familielid van een vriendin van mij en die keek ook regelmatig daarnaar en dan is het wel belangrijk dat je erover praat met iemand.
13 jaar geleden
Je kunt een man (of een jongen) eigenlijk opsplitsen in 2 personen: het dier en de mens. Aangezien ze in het zelfde lichaam wonen, kun je er als man niet onderuit dat je de hele tijd naar geslachtsdelen en borsten gaapt. Ik herinner me nog toen ik ergens in de twintig was dat het me bij mezelf opviel dat ik naar de vrouwen en meisjes hun achterwerk gaapte, terwijl ik vroeger dat zo stom vond als ik mannen zag kijken op die manier naar een vrouw. Ik heb echter mezelf moeten leren aanvaarden. Soms is dat echt moeilijk om mee te leven. Je wil een gewone gemanierde man zijn maar dat dier dat ook in je lichaam zit loopt over van de lusten en als je aantrekkelijke vrouwen ziet zou je ze allemaal willen bespringen. De mens in je probeert uit alle macht zo geciviliseerd mogelijk over te komen, en de belangrijkste reden is misschien wel omdat je weet dat je geen kans maakt bij het andere geslacht als je louter dier bent. Dus moet je over een verschrikkelijke zelfbeheersing beschikken en over ongelooflijk veel acteertalent om die waarheid te bedekken. Geloof me, elke man, hoe charmant ook en hoe trouw hij ook moge zijn, als hij een knappe vrouw ziet wil hij maar één ding. Ik heb het dan wel over heteroseksuele mannen. Dit impliceert dus ook dat de charmante prins op het witte paard eigenlijk niet bestaat. Want elke gezonde heteroseksuele man is polygaam en wil het liefst zo veel mogelijk vrouwen bevruchten. Het is de wet van de natuur en je kunt je als man niet onttrekken aan de dwingende kracht van de natuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou niet zo zeer dat hij meteen met je naar bed wil maar zijn ontluikende mannelijkheid (gestuurt door hormonen)zegt hem wel dat daar iets te vinden is wat voor de instandhouding van de soort, zeer interessant is.
Zou je een loops teefje zijn geweest dan zou hij je zeker hebben bestegen en zou jij er zeker mee hebben ingestemd. Bij mensen ligt dit iets anders. Wij kennen gene en schaamte en hebben al jong geleerd niet in het openbaar te copuleren.Of het tot de daad komt hangt dus o.a. af of je met zo iemand meegaat, of je ook in hem geïnteresseerd ben of andere signalen uitzenddie hij oppakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk omdat alles bedekt is wil hij glimp kunnen opvangen wat er onder zit.Tja en elke jonge jongen is denk ik wel nieuwsgierig naar sex.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk trek je zijn aandacht en vindt hij dat leuk.
Je draagt te lage t-shirtjes en draagt lipleesbroeken. Dat trekt vaak de aandacht van jongens.