als een jongen regelmatig naar je lichaam kijkt,je edele delen zeg maar, Betekent het dan dat hij meteen met je naar bed wilt,of hoeft dat niet persé?

Toegevoegd na 14 minuten:
nou kijk ik heb gewoon alijd kleren an hoor en ales bedankt,, dus aan t kort van bedekking kan het niet komen
maar hi doet het best wel heel vaak..

Toegevoegd na 15 minuten:
an= aan
ales =alles
bedankt= bedekt
hi =hij

Toegevoegd na 17 minuten:
Laat ik het zo zeggen: decollete, en de plek waar de borsten zitten, en naar je kruis :P

Weet jij het antwoord?

/2500

Mannen hebben een ander blikveld dan vrouwen, een vrouw kan het hele lichaam van de man in een oogopslag zien, mannen echter moeten hun ogen bewegen en dat verraad hun kijkrichting. Als je ziet dat hij naar je vrouwelijkheden kijkt, doet hij dat wellicht. Er zijn maar heel weinig heteromannen die NIET geïnteresseerd zijn in een mooie vrouwelijke verschijning. Het hoeft niet te betekenen dat hij met je naar bed wil maar het kan zijn dat hij wel betoverd is door je verschijning. Dat is heel wat anders, mannen kunnen door een prachtige vrouw , ofwel een vrouw die ze prachtig vinden, volledig confuus raken. Dat heeft NIETS met sexuele opwinding te maken te hebben maar is wel als een ultiem compliment op te vatten. Je hebt echter ook mannen die brutaal iedere vrouw met hun ogen uitkleden en denken met hun onderdeel.

Als een jongen zo naar je kijkt is hij erg intimiderend bezig, maar dit betekent niet dat hij per se met je naar bed wil. Misschien wil hij je uitlokken tot een reactie.

waarschijnlijk omdat alles bedekt is wil hij glimp kunnen opvangen wat er onder zit.Tja en elke jonge jongen is denk ik wel nieuwsgierig naar sex.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100