Naar achteren schuiven: ja en het tuutje van het condoom dichtknijpen voor en t6ijdens het afrollen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, je penis moet wel goed stijf zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar kan je een condom ook omdoen als je voorhuis nog om je eikel heenzit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee jongeman, en als dit een probleem is, dat moet je dat eerst oplossen. Even naar de uroloog. Niet mee blijven doorlopen, totdat je in een of ander bed verzeild raakt, want dan is het te laat vanwege de grote frustratie.
Als je een goede huisarts hebt dan kan hij misschien ook wel helpen, maar laat je niet afschepen met een poedertje of een zalfje. De eikel moet vrijelijk en volledig in en uit komen bij het opstijven.
Wees een kerel, en doe het nu