er zijn vrouwen die schreeuwen..hijgen ...kreunen of stille genieters...
iedere vrouw beleeft haar orgasme op de eigen manier..
het schokken is gewoon een uiting...ook niet iedere vrouw ligt te beven trillen of schokken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook dat het erg verschillend is, de laatste tijd ga ik al heel snel trillen, als ik lig te genieten. Dan trillen mijn benen helemaal. Ik probeer het tegen te houden, maar dat lukt niet. Ik kom de ene keer heel heftig klaar, met veel gekreun (ik schrok er van de 1e keer, was jaartje geleden), met veel zweten en alsof ik in een hogere dimensie kom ofzo, maar daarvoor was het altijd heel stil en rustig, zonder gekreun en geschok. Nu is het verschillend.

Andere antwoorden (4)

Dat ligt aan de hevigheid van dat orgasme, soms is het echt een explosie,andere keren loopt het af met een sisser.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat hoeft niet. Bij sommige vrouwen is het nauwelijks of niet te merken dat ze een orgasme hebben.

Bij een vrouw is het ene orgasme het andere niet het ene is heel oppervlakkig het andere heel intens en heftig.

Daarnaast heb je natuurlijk ook squirten (spuitend orgasme voor de leken), anale orgasme en ook de spirituele en tantrische orgasme met alle bijbehorende heftigheden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anale orgasmes...
wat moet ik me daarbij voorstellen??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja hoe leg jou dat nu uit zonder (b)anaal te klinken ;-)
Ik denk dat je beter even kunt googlen daarop.
Laat je niet gek maken door mensen die zeggen dat het niet kan ofzo het is wel degelijk mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok 1 linkje dan,..
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/29315-anale-seks-bedrijven.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ik heb gegoogled.... hahahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@jurgenjansm. Squirten wordt als spuitend klaarkomen,Vrouwelijke ejaculatie gezien,benoemd etc..niets meer niets minder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus als een man ejaculeert betekend ook niet automatisch dat hij klaar is gekomen ?
Maar ik ben benieuwd hoe jij dat onderbouwt ? (bij vrouwen dan)
In onze kringen namelijk komen vrouwen spuitend klaar en wordt dat ook wel squirten genoemd.
Een spuitend orgasme is wel iets anders dan een "normaal" clitoraal orgasme maar toch wel een orgasme.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja daar kan ik niets tegenin brengen natuurlijk.
Behalve dan dat dat toch vreemd is als squirten gezien wordt als spuitend klaarkomen die vrouwen zeggen dat ze niet zijn klaargekomen, niet "gewoon" ok maar wel anders.
Man of vrouw: bij een intens orgasme verlies je even helemaal de controle over het lichaam, spieren spannen en ontspannen willekeurig, je denkt even aan hélemaal niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Le petit mort". De Kleine dood, zo noemen de Fransen dat.
Grappig: er staan nu vier antwoorden onder je vraag, waarvan drie van mannen zijn.... Hier komt er nog een van een vrouw:
Je vraag is lastig te beantwoorden omdat je alleen je eigen orgasme echt kent. Orgasmes van een ander (echt of fake, want we weten nu toch ook wel dat veel vrouwen wel eens een orgasme faken) beleef je niet zelf maar zie/hoor/merk je.
Bij een orgasme vinden spiercontracties plaats (zie ook link) maar die zullen niet bij elke vrouw in dezelfde mate voorkomen en bovendien zal de één zich meer laten gaan terwijl een ander zich meer zal inhouden. Dat geldt natuurlijk ook voor mannen. Iedereen die met verschillende partners heeft gevreeën zal dat bevestigen: elke keer is anders ;-)