Hoe word ik(vrouw) beter in bed

Tja Ik heb naar de antwoorden gekeken van mijn vraag hoe zorg ik dat mijn man beter wordt in bed. Dus dacht ik,
dan zal deze vraag ook zeker een goeie zijn.

Dus voor alle mannen en vrouwen,...hoe word ik (vrouw) beter in bed met mijn man.
ps (voor de grappenmakers) we zijn lichamelijk gezond. Het gaat hier dus om de seks.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.3K

Antwoorden (9)

Als vrouw kan je ook beter worden door met je vriend te praten over wat jullie fijn vinden. En experimenteren. Eerlijk zijn tegen hem wat je wel en niet wilt of zou durfen en misschien een alle remmen los te gooien. Eventueel een grens verleggen voor jezelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door dat te doen waar je man van houd
en wat jezelf ook fijn vind om te doen
er zijn vrouwen die het fijn vinden om hun man oraal te bevredigen en daar zal je man geen nee tegen zeggen
beter worden in bed betekend in jou ogen dat wat je nu hebt je niet tevreden stemt
je kan er beiden meer een liefdesspel van maken
neem de tijd voor sex
en experimenteer met wat je lekker vind
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet natuurlijk niet hoe je nu bent in bed, maar in de regel betekent het gewoon dat je wellicht iets actiever moet worden / iets meer initiatief moet tonen.

Zelf het initiatief nemen voor een andere handeling / een ander standje, wellicht iets van kleding of een speeltje introduceren als je partner dat vermoedelijk wel leuk vindt (en zelfs als-ie het niks vindt, vindt-ie het in eerste instantie vast wel spannend ; dat merken jullie dan al doende wel)

Als je voor je huidige partner een weinig afwisselend sexleven hebt gehad / weinig verschillende partners hebt gehad (wat tegenwoordig wel weer meer de norm is geloof ik) heb je misschien niet eens een goed beeld van wat er allemaal mogelijk is. Voor een deel kun je je daarbij wellicht laten 'voorlichten' door pornografisch materiaal (meer of minder uitgesproken), maar vaak is dat weer erg over the top, waardoor je je doel voorbij zou schieten.

En net zoals alle aspecten van een relatie verbeteren door communicatie, kun je ook hje sexleven verbeteren door er over te communiceren, waarbij je sommige aspecten bij uitstek he4t beste buiten het bed bespreekt, maar andere ook weer bij uitstek daarbinnen. Pin je overigens niet te veel vast op dat bed ; je huis is vast groter dan dat, en biedt dus nog veel meer mogelijkheden.

Het mooiste is als je samen een beetje kunt experimenteren (en blijven experimenteren, desnoods een leven lang) met nieuwe dingen om te zien wat jullie allebei leuk vinden. Dat kan trouwens ook best van tijd tot tijd weer veranderen. Het moet uiteindelijk ook geen lang, saai, voorspelbaar programma worden dat je vervolgens elke keer helemaal moet afdraaien. Het belangrijkste is dat je geniet van elkaar, maar vooral ook niet vergeet zelf echt te genieten. Dat is voor je partner vaak het grootste compliment.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou de vraag ook anders kunnen stellen; 'wat moet m'n doen om beter in bed te zijn', hij moet ten eerste weten wat je fijn vindt, hij moet er geen echte wetenschap van maken maar op z'n gevoel af gaan, je reacties in de gaten houden en zo. Beslist niet z'n hele repertoire afwerken tot hij iets vindt waar je op reageert. Met andere woorden; praat er over, maar niet in bed, gewoon een keer ontspannen op de bank of zo, desnoods 'erna'. Zodra je weet wat hij moet doen kom je er zelf ook achter.

Toegevoegd na 55 seconden:
NOOIT iets tegen je zin doen om hem te plezieren, dat werkt niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die vraag had ze al gesteld voor ze met deze kwam :P
Door je eigen lijf heel goed te kennen en als je die goed kent, kan je dat overbrengen naar de partner en zo samen genieten en goed worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel vrouwen bewegen alleen maar op en neer. Maak ook eens cirkeltjes met je bekken. Vindt je man waarschijnlijk fijn. Kus hem ook eens in zijn hals en niet alleen op zijn mond en wangen. Geeft een opwindend gevoel. En voor jezelf: ga jij ook eens boven liggen. Je zult zien dat jijzelf dan veel meer voelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste: zie aantal bovenstaande antwoorden.

Mijn advies voor zowel de man als de vrouw:
Lik en/of sabbel aan zijn/haar oor en oorlel! En maak daarbij een zachtjes blazend/hijgend geluid in het oor(niet te hard, dat werkt niet..kan zelfs pijn doen, doe het subtiel). Klinkt raar, maar werkt ERG goed bij mij(man).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Foxesther;

Overwin jezelf eens en verleg de grens; speel de baas. Dus gewoon het voortouw nemen en geen nee van je man accepteren. Niet overdrijven natuurlijk, maar ik garandeer je dat hij het berespannend zal vinden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga maar eens eerst beginnen met je eigen lichaam te verkennen.Wat vind je lekker,heerlijk,zalig.Dan ga je dat je partner uitleggen en kijken als hij er voor in is om dat voor je te doen.neem de tijd.geef aanwijzingen(klinkt raar)vraag,vraag,vraag.En je zal merken dat hij het heerlijk vind om dat voor je te doen.En als je het lekker vind,ZEG dat dan,hij zal het heerlijk vinden.