Wat gebeurt er als je bij een orgasme (point of no return) alles los zou laten?

Ik als man zijde. Zou je dan gewoon bijven ejaculeren maar er niks bij voelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (6)

Nee, je kunt niet eindeloos ejaculeren.
Het is maar een beperkte hoeveelheid die je hebt,
dus op is op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet alles loslaat moet je ontspanningsoefeningen gaan doen. Het is de bedoeling dat je het sperma de natuurlijk weg laat gaan. Bovendien heb je maar heel weining sperma, gemiddeld 10cc denk ik en dat is bijna niks, dus blijven ejaculeren is een valse hoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt wel ejaculeren zonder orgasme, zoek op 'prostaat melken' maar dat bedoel je waarschijnlijk niet :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij laat je juist alles los bij een orgasme, dat is nou juist een orgasme (ook voor vrouwen) dus eigenlijk ervaar je keer op keer wat er gebeurt.
13 jaar geleden
er zijn mannen die heel lang een erectie kunnen houden ,maar ejaculeren ,gaat meestal niet of je moet pauze houden ,het heeft toch tijd nodig om weer op te laden ,en niks bij voelen?ik denk als je je vriendin nog eens verwend is het toch ook met gevoel
13 jaar geleden
wat jij bedoelt is als je stopt met bewegen, wrijving etc ? of het organsme dan wel doorgaat ?

mijn antwoord is Ja, en als je op juiste moment stopt kan het nog wel eens heel intens worden