Tegen de ochtend krijg soms zonder aanleiding zomaar een orgasme, hoe kan dat?

Toegevoegd na 8 uur:
vrouw, geen rare opmerkingen maken, aub

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K
Ritsuka
11 jaar geleden
Man of vrouw?
Antoni
11 jaar geleden
Misschien is het tijd voor een bezoek aan de huisarts? Dit lijkt mij niet normaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni: voor een jonge man is een spontane zaadlozing niet
abnormaal.
ItisILeClerc
11 jaar geleden
waar bevindt je wekker zich precies?
Cryofiel
11 jaar geleden
Niet de wekker. De hond. Die schijnt wat vissig te ruiken:
http://www.goeievraag.nl/vraag/huis-tuin/huisdieren/hond-uurtje-auto-ruik-daarna.407319
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou me juist niet gaan afvragen waarom maar geniet ervan!

Het beste antwoord

Wat is 'zonder aanleiding'? Ben je al wakker en gebeurt het dan spontaan? Of word je er wakker van? In dat laatste geval vermoed ik dat je vlak daarvoor een erotische droom hebt gehad (ja, die hebben vrouwen ook), dat is niets om je ongerust over te maken.
Erotische dromen kun je zomaar krijgen, of soms krijg je meer/vaker als je een tijdje geen seks hebt gehad, of bijvoorbeeld vlak voor je ongesteld moet worden, of zelfs simpelweg omdat je een volle blaas hebt die tot 'prikkeling' kan leiden.
Ben je erg ongerust, dan kun je met je huisarts praten, of, als je dat vervelend vindt, met Sense (telefonisch, per mail of chat, en als je onder de 24 bent, ook via een persoonlijk gesprek in de buurt): http://www.sense.info/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik wil je niet bang maken, maar als ik jou was zou ik wel even hier mee naar de huisarts gaan, hoe erg je je er ook voor schaamt. Het klinkt mij een beetje als persistent sexual arousal syndroom in de oren. Ik kan natuurlijk niet zeggen of dat het is, daarvoor moet je echt naar een dokter en dat zou ik ook echt doen als ik jou was!

Toegevoegd na 1 minuut:
In ieder geval veel succes gewenst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In dat geval zou de vraagsteller niet alleen tegen de ochtend spontaan een orgasme krijgen...