Kan iemand mij adviseren om te gaan met mijn angst voor (eerste keer) seks?”

Kan iemand mij helpen met mijn angst voor seks? Het klinkt gek, maar zoenen vind ik bijv geweldig... Ik zie het niet voor me dat... Ik ergens naar binnen ga ofzo... Iemand tips? Niet speciaal over " de daad" zelf maar het voorwerk. Hoe moet ik er over denken? Bij voorbaat dank. Ben een jongen van 17 jaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij hebt tenminste een vriendin wees blij!!!

Antwoorden (4)

Als je bang bent voor seks is dat een teken dat je er gewoon nog niet klaar voor bent. Heb je wel een vriendin? Zo niet dan moet je in ieder geval wachten tot je iemand vindt waar je je tot aangetrokken voelt en die je helemaal vertrouwd. Bij voorspel moet je gewoon beginnen met knuffelen en zoenen, als je je daarbij op je gemak voelt ga je wat verder. Strelen en als dat bevalt ga je nog een stapje verder.

Ben je wel eens verder gegaan met een meisje? (vingeren, pijpen, enz.) Ik zou daar mee beginnen en niet meteen neuken. Ga samen douchen of in bad en leer elkaars lichaam eerst kennen. Als je dat hebt gedaan krijg je vanzelf zin in meer en dan zul je er ook van kunnen genieten.

Daarnaast moet je ook bedenken dat de 'eerste keer' eigenlijk altijd een beetje sukkelig verloopt, zeker als jullie allebei nog maagd zijn. Dat is bij iedereen zo en daar kunnen jullie later dan weer om lachen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je wachten tot het aan komt waaien, alles komt ooit op een dag aanwaaien.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt ;)
Frank & vrij er over praten met je a.s. bedgenote! Als het voor haar ook de 1e keer is, is het mooi meegenomen. Heeft ze al wat ervaring, schroom dan niet te zeggen,dat het voor jou nog nieuw is dat zij kan aangeven,wat ze wel en niet lekker vindt! Ik wens je al vast goede seks en denk er aan : Doe het veilig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je angstig bent om ergens naar binnen te gaan, dan hoef je dat ook helemaal niet te doen. Seks hebben is fijn en leuk, niet iets dat moet. En als je het nog nooit gedaan hebt is het logisch dat er wat spanning in je is omdat het nieuw is maar als je er echt aan toe bent dan zie je gráág voor je dat je ergens naar binnen gaat.
Dus wacht gewoon tot je echt wilt, en dan hoop ik voor je dat je iemand treft die ook graag met je wilt.
Het is de bedoeling dat je net zo geniet van seks als van zoenen en dat lukt het beste met iemand waar je met je hart ook om geeft.
Dus heb maar een beetje geduld met je zelf, het komt echt wel goed.