Pijn bij bevrediging

Als mijn vriend bij bevredigd (vingers/mond) gaat het na verloop van tijd pijn doen. Dit terwijl ik nog geen orgasme heb gehad. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Het kan zijn dat hij iets te ruw bezig is, te hard met zijn vingers aan het duwen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als het niet vochtig genoeg is, kan het ook lichtelijk gaan schuren. Het is echt niet nodig om daar te gaan wrijven alsof je een vlek uit een tapijt moet verwijderen, maar een rustige en tedere aanraking kan ook heel opwindend zijn.
Als je het zelf doet, heb je hier dan ook last van?
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha een vlek uit het tapijt verwijderen
Kimath
13 jaar geleden
Die omschrijving las ik eens ergens, dat sommige mannen op die manier bezig zijn :P
MissBiggie
13 jaar geleden
heb er wel beelden bij ja haha
Vergelijk zijn 'techniek' eens met jouw eigen bewegingen als je jezelf bevredigt - misschien zijn zijn bewegingen/strelingen te groot, of nét iets te hard.

En probeer vooral ook, je te ontspannen en te genieten : het is geen 'must', dat je ter plekke een orgasme krijgt!
Verweef zijn verwenningen voor jou met jouw verwenningen voor hem : als een duet. Het is niet zo, dat jij verplicht de hoge 'C' zingt, voordat hij doorgaat 'voor zichzelf'- dan wordt het een soort verplicht nummer, en dat is fnuikend voor een opbouwende opwinding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel erg bedankt voor je antwoord, hier heb ik veel aan! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
héél graag gedaan, vanille!!!
misschien doet een beetje glijmiddel wel wonderen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MissBiggie
13 jaar geleden
Zonde van je geld. Beetje spuug werkt net zo goed.