omkopen!!!!!!!!!!!!! :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die BeatControll;

Heel zachtjes in zijn oor fluisteren wat je met hem van plan bent in dat bed. Works for me!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je kan doen is je uitdagend kleden en dan samen op de bank een wijntje erbij. Dan ga je hem uitdagend en vertellen wat je van plan bent met hem. Moet wel uitdagender zijn dan je normaal doet. je kan beginnen met oraal bij hem bv
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou 'm wat slaaptabletten kunnen aanbieden.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een wijntje, lekker rustig muziekje, de lichten laag en kaarsjes aan. Trek een sexy jurkje aan en gebruik de massage-olie (de Tuinen heeft echt hele goeie voor sensuele massages).
13 jaar geleden
Wat een gedoe allemaal ga recht op je doel af,zeg gewoon dat je met hem naar bed wil,sterke vent die dat kan weerstaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Hee schatje, neuken?" Een gouden formule!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amen!
Loop op hem af en begin heftig met hem te kussen. Laat hem voelen waar jij zin in heb.. hij zal je grijpen;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een slaapmutsje...

Of nodig een call-girl voor hem uit.

Toegevoegd na 2 minuten:
Of laat hem kiezen. Gezellig een avondje bij je moeder op visite gaan, of lekker vroeg naar bed...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoals ik het altijd deed
geef een sexy show weg op een stoel met een string aan en nylons en hoge hakken,
wedden dat je eerder in bed ligt dan dat je optreden is afgelopen hahahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door te zeggen dat 'ie morgen om 5 uur op moet omdat jij zonodig naar je moeder wil die aan de andere kant van Nederland woont.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door het gezellig te maken thuis, kaarsjes aansteken, sexy rokje of jurkje en mooie nylonkousen aantrekken, lekker drankje inschenken en hem vertellen dat je ongelofelijk veel zin hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zie je wel dat mannen van nylonkousen houden....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie heeft er dan ooit gezegd dat het niet zo was ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van mij hoef 't niet :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je weet niet wat je mist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat het werkt voor veel mannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor mij i.i.g. wel :-)
In een Pino pak door de kamer te dansen..... op je kop te gaan staan en ondertussen een striptease opvoeren

*succes gegarandeerd* :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst wat alcohol toedienen en dan hem iets anders aan te bieden dan wat jullie normaal doen. Succes!