Je weet pas wat slechte seks is als je een keer echte goeie seks hebt gehad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies+

Andere antwoorden (10)

Slechte sex is sex waarbij je na afloop niet dat heerlijke tevreden gevoel hebt. Het was dus, ondanks dat je misschien wel bent klaargekomen, niet bevredigend.

Zal niet voor iedereen gelijk zijn natuurlijk, wanneer hij/ zij het als slechte sex ervaart.
13 jaar geleden
Ik zou zeggen dat het slechte sex is als één of meer mensen die die sex bedrijven en geen plezier aan beleeft.
Wat goede sex is, is heel persoonlijk en evenzo met wat men slechte sex vindt.
Er zijn mensen die het leuk vinden om een ander pijn te doen of te kleineren, er zijn mensen die het leuk vinden om dat te ondergaan en het toch goede sex vinden, dus dat soort subjectieve zaken zijn geen criterium.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slechte seks is zoiets als een slechte maaltijd: je hebt lekkere trek of gewoon regelrechte honger, je gaat eten, verwacht iets heel lekkers en voedzaams te krijgen en dan krijg je een maaltijd die smaak noch kraak heeft. Een snelle hap in de snackbar kan lekker zijn, maar je moet er niet te veel van hebben want het is zonder liefde en aandacht bereid. Seks zonder liefde, tederheid en aandacht is net zo smakeloos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slechte sex is sex op de automatische piloot - dus met je hoofd er niet bij - of met een partner die er OF niks van bakt, of ZO overdreven zijn best doet, dat het spontane er af is. (Je hebt van die gasten ; die gaan dan obligaat het hele alfabet liggen likken ofzo, of een vast voorspel- en standjes- programmaatje afdraaien - brrrr ! )

Het is voor iedereen anders. Net als met eten. Wat jij lekker vindt kan een ander vreselijk vinden, en vice versa. De een heeft liever elke dag kaviaar, de ander hamburgers met patat. Het is dus niet zo dat de bedpartner die bij jou echt niet past voor een ander ook niks zal zijn, netzomin als er echte casanova's zijn die het ELKE vrouw naar de zin kunnen maken. Hoewel.....er zijn er die verrekte dicht in de buurt komen, maar dat is dan weer beslist geen ' marriage material' , meer leuk voor een tijdje.

Je merkt het vanzelf als je na een vrijpartij een zeer onbevredigend gevoel overhoudt ; los van wat er dan wel of niet allemaal gebeurd is of goed of verkeerd gegaan, kun je dan alleen maar concluderen dat het slechte sex was. Geeft niks ; morgen 'koken' we weer iets anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hele alfabet likken is nog tot daar aan toe, maar er zijn ook vrouwen die denken dat alle mannen pijpen fantastisch vinden en daarmee doorgaan tot het onderlaken je kont in gezogen wordt. Da's ook niet echt alles. Of wat te denken van vrouwen die liggen te gillen tot je er gek van wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met vrouwen heb ik niet zo veel ervaring (zeker niet op dat gebied) maar ik geloof je metéén. Zal op het zelfde neerkomen.
Al is de sex uitermate belabberd hoeft dat niet zoveel uit te maken indien men er allebei van heeft genoten. Het is dus heel subjectief en afhankelijk van de behoefte. Belangrijk is dat je elkaar leert kennen en aan elkaars behoefte kunt voldoen.

Ik had vroeger een leuk vriendinnetje, die ging liggen en feitelijk mocht ik er mee doen wat ik wilde maar het voelde alsof ik me in een plumpudding stortte, niet veel an dus. Later heeft ze een ander vriendje gekregen en die twee lijken nog steeds heel gelukkig samen. Waar ik na een paar keer volledig op was uitgekeken hebben die twee elkaar dus kennelijk gevonden.

Dus het antwoord op de vraag is ja, dat je het overduidelijk moet ervaren EN het is inderdaad voor iedereen anders.

Indien je eerste vriendje of vriendinnetje een geweldige ervaring is, hoef je je ook niet druk te maken om wat er nog meer te koop is. Experimenteren kan ook met je eerste en enige relatie. Daar doe je ook ervaring mee op. Ik wil er maar mee zeggen dat je met ervaren niet je halve dorp (of stad, klas, collegae) moet nemen of zo.

'It takes 2 to Tango'! Beginner of gevorderde, maakt niet uit, have fun, wees eerlijk en vrij veilig!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slechte sex is als je er niet van geniet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sex met orgasme als enig doel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Slecht seksis seks zonder communicatie als de seks slecht is praat je erover en probeer je het samen op te lossen daarvoor dient een relatie ook op dat gebied
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
houterig?
tegen je wil in?
zeg het maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Annswers;

Slechte seks is die waarvan je na afloopt vindt dat het zó in ieder geval niet meer hoeft.