Is het slecht voor je als je je zaadlozing te lang ophoud?

Toen ik vanmiddag mijzelf bevredigde, hield ik mijn orgasme behoorlijk lang op waardoor ik pijn in ballen en iets hoger tot ongeveer blaashoogte kreeg. (het voelde een beetje alsof ik een trap had gekregen)

Toen ik naar de wc ging voelde ik deze pijn weer...

Is het te lang ophouden van een zaadlozing slecht of iets? Gaat dit vanzelf over?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.2K

Het beste antwoord

Normaal gesproken is het ophouden geen enkel
probleem,de meeste mannen vinden dit eigenlijk
wel prettig,maar meestal lukt het niet,heb jij je
ballen misschien wat al te erg afgekneld?dan kan
je wel last van hebben, dan is je zaad er met kracht
uitgepersten dat is pijnlijk,maar dat is morgen weer
over hoor,dus geen zorgen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb niet afgekneld, maar wel erg lang opgehouden... is dit hetzelfde idee? en beschadigd dit niks van binnen?
burgos
12 jaar geleden
Nee joh,dat beschadigd niks en dat het nu pijn doet?
misschien ben je iets te harthandig geweest.
Geen zorgen hoor.

Andere antwoorden (2)

zie het als een soort van spierpijn.... tijdens het ophouden span je onbewust allerlei spieren aan. als je die spanning maar lang genoeg aanhoud gaat het pijn doen.... en als je later naar de wc gaat, gebruik je die spieren ook weer en dat doet een beetje pijn.

Net als hard trainen in de sportschool dat doet ook pijn.... en als je dan de volgende dag uit bed stapt voel je ook die spieren.

Het is wel goed dat je dat aan het trainen bent, kan je later alleen maar plezier van hebben....
Maar overdoe het niet... ook die spieren kun je verrekken....
rustig opbouwen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat jij bedoeld dat je met je hand je zaadlozing heeft opgehouden. Dus met je hand om je penis/eikel en dicht geknepen zodat je zaadlozing er niet uit kon komen. Bedoel je dit? Het is niet per sé slecht maar het kan inderdaad wel een beetje pijn doen, omdat je de natuurlijke gang van zaken hebt verstoord. Net als of je je stoelgang te lang zal ophouden, dat kan ook pijn doen. Maar gaat wel weer over, inderdaad.