Er zijn ontmoetinsplaatsen voor manen in de buitenlucht . Maar zijn die er ook voor vrouwen ?

Toegevoegd na 43 seconden:
ontmoetingsplaatsen

Toegevoegd na 2 minuten:
mannen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K
Rieneke1
13 jaar geleden
jazeker, terrasjes! :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Keukens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke da's flauw
Amadea
13 jaar geleden
@Thud: Sinds wanneer staan keukens in de buitenlucht?

Het beste antwoord

Nee, die zijn er niet. Misschien omdat sommige homo-mannen graag anonieme sexcontacten hebben, en wat promiscuër zijn dan vrouwen, of misschien, omdat er niemand vreemd opkijkt, als een vrouw afwisselende vriendinnen op bezoek krijgt, terwijl dit bij een alleenwonende man met steeds andere mannen aan de deur wél tot commentaar in de buurt zou kunnen leiden.
Maar vrouwen zijn vaak toch iets anders dan mannen : willen eerst een beetje praten. vóór ze met elkaar gaan vrijen. Als een man een 'lekker ding' ziet staan in het groen, hoeft een gesprek niet, dan wil hij 'los'.....
En dan zijn er natuurlijk nog mannen, die een traditioneel gezinsleven hebben, met een vrouw en kinderen, terwijl ze toch graag met een man sex willen. Vooral voor deze mannen zijn de ontmoetingsplaatsen een uitkomst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Vrouwenpolder, Mariadorp, Julianadorp...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor zover ik weet zijn die er niet voor vrouwen, en zullen ze er ook niet snel komen.
deze ontmoetingsplaatsen zijn vooral voor homo's onderling.
ik zie lesbische vrouwen niet zo snel anoniem van bil gaan tussen de brandnetels.
13 jaar geleden
Ik neem aan dat je mannen bedoelt. Mannen gaan naar een zogenaamde "baan" om , vaak anoniem , seksueel contact te hebben met andere mannen. Voor vrouwen werkt dat niet zo. Bij vrouwen komt er meestal meer bij kijken dan seks alleen. Een gemiddelde vrouw wil zich prettig voelen als ze seks heeft. Vrouwen houden ook meer van communicatie. Er zijn experimenten gedaan met een darkroom voor vrouwen. Dat werkte voor geen meter. Vrouwen willen elkaar zien; dat deden ze in de darkroom dan ook met behulp van het licht van aanstekers. Daaruit blijkt maar weer dat een vrouw anders in elkaar zit dan een man. daar heeft seksuele geaardheid niets mee te maken.