Bij hoeveel procent van de tweede huwelijken, vindt de eerste seks pas plaats ná de huwelijksvoltrekking?

Dus bij gescheiden mensen of weduwen/naars.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb hier niets op Google kunnen vinden maar ik schat minder dan vijf procent. En denk hiermee wel in de goede richting teczitten. Er zijn ook mensen die trouwen voor de gezelschap. In. Deze gevallen kan het zelfs voorkomen dat er nooit gemeenschap plaatsvindt.

Jouw username suggereert dat je tegen de 60 loopt. Sex is door de natuur bedoeld voor het krijgen van kindertjes en dat betekent, dat de natuur niets doet om sex na je 40ste te bevorderen. Niet dat de natuur het verbiedt of belemmert, dat komt pas later. Als je een latere relatie begint zal sex niet zo voor de hand meer liggen en als het al gaat gebeuren, dan nog maar voor korte tijd. Als jij wilt testen of het wel goed gaat, dan zou ik je aanraden er met je partner over te spreken en gewoon af te spreken om het bijv. a.s. zaterdag uit te proberen. Hoe weinig romantisch dat ook lijkt. Als het voor jou speelt, dan zou ik niet in het huwelijksbootje stappen zonder dat te hebben geprobeerd. Toegevoegd na 1 minuut: Minnetjes, van mensen met ervaring, van beneden de 40, kunt u hieronder kwijt.

Het lijkt me onzinnig om bij een tweede huwelijk met sex te wachten tot na de huwelijksdatum. Wel is het belangrijk om elkaar al eventjes te kennen, vooral als je een huwelijk beoogt. Volgens mij wacht niemand met seks tot na de huwelijksvoltrekking. Een huwelijk is al bijna zinloos bij gescheiden mensen. Alweer eeuwige trouw beloven? Maar weer wel makkelijk, omdat dan alles gelijk goed is geregeld. Volgens mij is hier nooit onderzoek naar gedaan. Het lijkt me niet eens interessant.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100