Als je er in woord, gedrag en gedachte voortdurend door in beslag wordt genomen.
Dus als je het er steeds maar over wilt hebben. Of als je er lichamelijk steeds maar op gericht bent.
Je hoeft nog niet eens zo bestempeld te worden om het te zijn. Het is dikwijls niet zichtbaar / merkbaar voor anderen. Sommigen weten zo'n verslaving heel lang voor zichzelf te houden. Tot hun dood zelfs.
Nabestaanden treffen dan vaak in de nalatenschap ( vaak trieste) bewijzen aan van de verslaving of obsessie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als je steeds maar vragen over het onderwerp blijft stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bulls eye ! +!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hoeft niet te reageren op mijn vragen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grotendeels gaan uw vragen over sex.
Zorg dat het geen obsessie wordt.
Anders bent u al een heel eind op weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef toe, kijk eens in je eigen vragenhistorie... 75% van je vragen gaat er over!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+Moolkeesje
paulus811
13 jaar geleden
Het zit wel een zekere trend in dit type vragen, maar reeel beschouwd is het een normaal onderwerp. De een houdt van auto's en de ander van sex. En sommigen van beide...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
blijkbaar ben ik niet de enige want jullie kijken en reageren ook op mijn vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk demelza, haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beetje bot antwoord, maar wel grappig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
demelza is tenminste eerlijk en niet beschaamd om vragen te stellen i.v.m. sex, vergeleken met sommigste hier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heeft het voor sommigsten niet zo veel prioriteit.
Je bent echt verslaafd ergens aan als je dagelijks leven in het teken van de obsessie komt te staan. Je kan je nergens meer op concentreren, zonder dat je gedachten weer in dezelfde richting dwalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als zijn of haar seksuele gedrag lijdt onder zijn of haar persoonlijke bezigheden n verplichtingen.

Toegevoegd na 16 minuten:
Als zijn of haar Andere bezigheden en verplichtigen lijden onder et seksuele gedrag. Excuses
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als iemand er constant aan denkt , er over praat , dan kun je wel zeggen dat die persoon sex verslaafd moet zijn denk ik .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets is een verslaving als je het structureel zo slecht onder controle hebt dat het onderdelen van je leven negatief blijft beinvloeden. Erger is het als het onderdelen van je leven steeds verslechterd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je niet meer zonder kan.