Welke voedingsmiddelen zijn seks verhogend?

Ik bedoel dus wat kan je eten zodat je meer zin krijgt/hebt in seks. En is het ook waar? Ik ken oesters.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Over het algemeen zal het suggestie zijn waardoor je meer zin krijgt in seks. Maar voor het effect maakt dat natuurlijk niets uit!

Persoonlijk vind ik geschilde en ontpitte lychees erg sexy, terwijl ik die niet in de traditionele lijstjes van afrodisiaca (lustopwekkende middelen) zie staan.

Zie in de bron een wiki-artikel met een hele lijst!

Toegevoegd na 3 minuten:
Het ligt er trouwens ook wel aan hoe je iets eet. Bijvoorbeeld aardbeien: in plakjes gesneden op een boterham met een schep suiker eroverheen zijn ze totaal niet sexy. Maar als je ze samen in bed, met een glaasje champagne erbij, eet als ontbijt door ze in hun geheel aan elkaar te voeren, zijn ze ineens decadent op een heel erg sexy manier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ik denk dat het allemaal oudwijvenverhalen zijn. Zit echt tussen de oren, erotiek. Als het echt waar was, zou er toch een enorme miljardenindustrie zijn. Niet de schimmige, spam email gebeuren dat het nu is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eieren, vlees, aarbeien en bananen zouden lustopwekkend zijn. Nooit wat van gemerkt overigens. Je hebt zin, of niet.
13 jaar geleden
ik ken het wel, bij mij werkt kiwi erg op mijn gevoel dat is voor mij een soort viagra.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boter volgens mij ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens Chinezen:

Hennepzaad
Sesamzaad
Walnoten
Amandelen

Om een impuls aan je seksleven te geven neem je zo`n 10 gram arginine per dag. Dat staat gelijk aan een handvol noten en zaden.

Eieren en vlees.

Vogelkwekers geven vaak extra hennepzaad aan hun vogels om ze wat meer hitsig te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze zeggen dat veel chocola eten erg opwindend is omdat er een stof in zit wat die opwinding geeft in je lichaam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chocola schijnt lustopwekkend te werken en volgens mij slagroom ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier spreekt een oude rot:
Zin in sex is afhankelijk van degene die zich aandient. Als je niet 100 % lichamelijk op hem/haar valt, dan blijft de zin weg. Ik val niet op 99 % van mijn doelgroep en heb dan ook geen lust, op het moment dat die 1% in zicht komt ben ik verloren. Is wel frustrerend als de 1% langere tijd niet in zicht komt.

Gewoon accepteren:
geen zin: niet doen, wordt een mislukking;
wel zin: d'rop af en maak er wat van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet wel dat als een jongen veel melk en Ananas eet, dat de sperma beter smaakt, meer weet ik niet ;-)

Toegevoegd na 8 minuten:
chocola schijnt bij vrouwen wel een lust + slagroom kan wel eens plezant zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat je man/vriend of one night stand wat perzikken proberen. Zal je echt niets verspillen. Kan je niet vanaf blijven.