Is het volgens de wet toegestaan om als 19 jarige seks te hebben met een 71-jarige?

Weet jij het antwoord?

/2500

ja hoor

Ja, mensen van boven de 16 jaar mogen met mensen van boven de 16 jaar sex hebben zolang beide partijen er geen bezwaar tegen hebben. Tegen de 19-jarige: Zoek iemand van je eigen leeftijd...

Als 19 jarige jongen zou ik tocht een wat jongere instructrice nemen dan en tweevoudig cougar ,wat leeftijd betreft, Betreft het een meisje van 19 , dan hoop ik dat je een laag libido hebt. Ofschoon het wettelijk mag is de relatie als zodanig geen lang leven beschoren, en moet de jongere rekening houden met sudden death. Direct daarna wel stoppen anders wordt de relatie inderdaad necrofiel van aard en dat lijkt me voor de over LEVENDE behoorlijk traumatisch, de overledene heeft de dood van zijn leven gehad....

De wet zegt direct Ja, maarrrrrrrrrrrr en dan komen de kleine lettertjes. Hij/Zij moet wel geestelijk gezond zijn en zelf willen. Al is men 90

wat kan ik erbij toevoegen? het antwoord is duidelijk als beide partijen akkoord gaan is er niets aan de hand en...ze zijn volwassen en geestelijk toerekeningsvatbaar

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100