Als je voor het eerst gaat vrijen doet dat dan pijn?

Ik heb een vriend en hij wil met mij naar bed en ik met hem maar ben bang dat het pijn doet!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Kimath
13 jaar geleden
http://www.sense.info hier staan goede tips over alles met seks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je reactie en je site!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrij alleen als je getrouwd bent is mijn tip!

Antwoorden (11)

Volgens mijn vriendin deed het bij haar de eerste 2 keer een klein beetje pijn er daarna niet meer, maar dat verschilt denk ik per persoon! Zal ook aan de leeftijd liggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vier dingen zijn heel belangrijk als je voor het eerst met elkaar naar bed wilt:

1. doe het veilig (condoom of de pil)
2. wees er zeker van dat je van elkaar houdt
3. neem er de tijd voor
4. wees er zeker van dat je jezelf op je gemak voelt

Dat eerste hoef ik je natuurlijk niet te vertellen, maar daartoe voel ik me toch verplicht.

Dat tweede is belangrijk, omdat je wanneer je van elkaar houdt, ook respect voor elkaar hebt. En als hij er respect voor heeft dat jij het een beetje eng vindt, dan zal hij extra voorzichtig met je zijn en ook extra de tijd nemen (punt 3), zodat je jezelf op je gemak zal voelen (punt 4).

Het kan een beetje pijn doen, de eerste keer, maar als je gewoon heel voorzichtig bent en het rustig opbouwt (met een lang voorspel bijvoorbeeld), dan valt het over het algemeen reuze mee.

Wat ook kan helpen is dat je een beetje glijmiddel gebruikt. Dat maakt het allemaal wat soepeler, zeker de eerste keer.

Maar je moet het alleen doen als je eraan toe bent hè! En als je heel, heel zeker weet dat je elkaar echt leuk vindt.

Veel succes ermee.
;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel erg bedankt voor je reactie maar al ik uit ga willen ze ook heel vaak met me neuken en dan word ik opgewonden maar hun zeggen dan niet met condoom dan voelt het minder lekker:(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat zulke jongens maar kletsen. Als zij niet eens een condoom willen gebruiken, zijn ze je helemaal niet waard. Daarom moet je ook alleen seks hebben met jongens die jou écht leuk vinden en niet alleen maar met je naar bed willen. Want pas als een jongen echt om je geeft, zal hij voorzichtig met je zijn.
Bovendien is de seks dan ook veel fijner, omdat je dan intiem bent met iemand waar je ook goed mee kunt praten als je verdrietig bent. En een condoom is echt noodzakelijk hoor. Als je daar niet mee uitkijkt, kun je allerlei nare ziektes oplopen.
Dus let daar wel op he! En niets van aantrekken wat die jongens erover zeggen. En je moet echt alleen met iemand naar bed gaan als je eraan toe bent, anders krijg je er vreselijke spijt van. Ik ken genoeg voorbeelden van meisjes die het tegen hun zin in toch deden om er bij te horen, en ze hebben er stuk voor stuk spijt van gehad. Het is gewoon veel leuker en fijner en relaxter om voor het eerst seks te hebben met iemand waarvan je weet dat hij heel veel om je geeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze doen wel allemaal heel aardig maar ik weet het niet!! Heb jij er ook allemaal al meegemaakt dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het niet zeker weet, doe het dan niet, en wacht gewoon tot je een jongen ontmoet waarvan je weet dat hij veilig met je wil vrijen en waarvan je weet dat hij rekening houdt met jou en je gevoelens. Ik had voor het eerst seks met iemand waar ik echt van hield en we zijn nog steeds samen! Persoonlijk ben ik er erg blij mee dat zij mijn eerste was. :)
Kristal
13 jaar geleden
Zeer waardevol antwoord Tristan, als het kon zou ik je meer plussen geven +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, lieve mensen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb maar één opmerking: niet condoom óf de pil, maar condoom én de pil (of andere vorm van anticonceptie)! Condoom is nodig tegen SOA's, maar voor het voorkomen van zwangerschap scoort het niet bepaald het beste van de huidige opties. @Rooelii: ik heb een regel voor mezelf die misschien ook handig is voor jou: als een man niet met condoom wil, of alleen met condoom wil als ik erop aandring, gaat het hele feest sowieso niet door. Dat is dan namelijk een kerel die wel vaker seks zonder condoom heeft. Wie weet wat zo iemand allemaal heeft opgelopen. Die wil ik niet in de buurt van mijn edele delen. Zelf niet met condoom, want ook dat is niet helemaal 100% betrouwbaar.
Dat valt wel mee. Bij de een wel en de ander niet. Als het achter de rug is lach je er om en kan de sex alleen maar beter worden. Probeer je te ontspannen en ervan te genieten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan pijn doen. Het verschilt per vrouw en ligt er ook aan of de man er de tijd voor neemt om de vrouw voor te bereiden.
het is dus niet te zeggen of het bij jou pijn doet of niet of een beetje.
Het is als het goed is een mooie ervaring die je je leven lang herinnert.
Natuurlijk is het mooi als je vriendje ook bij jou de eerste ervaring opdoet helaas houdt dat ook in dat hij dan weinig ervaring heeft maar al doende leert men en als jij goed aangeeft wat je wel en niet prettig vindt kunnen jullie er een fijne gebeurtenis van maken. De sex zal daarna alleen maar beter worden.
Sexualiteit is iets wat je ontwikkelt in de loop van je leven en op latere leeftijd ben je zekerder en bewuster van je eigen lichaam (en dat van je sexpartner) en durf je je eigen meer te geven waardoor je meer en meer kan genieten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal misschien even een pijnscheutje geven als je nog maagd bent, dan breekt het maagdenvlies. Meestal duurt dat maar kort, maar als je bang bent en je verkrampt, dan kan de pijn erger zijn. Maak iig duidelijk dat hij heel voorzichtig moet zijn en dat hij meteen moet stoppen als jij het niet verder wilt. Maar eens moet toch de eerste keer zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij deed het de eerste keer best wel pijn maar het hangt er vanaf hoe gespannen je bent en als je heel strak bent beneden, kun je er aardig last van krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is bij iedereen verschillend... bij mij deed het helemaal geen pijn... maar bij me zus wat ze vertelde deed het wel pijn.. het licht denk ik ook aan hoe je vriend geschapen is ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vond het echt niks de eerste keer, maar dat kwam omdat ik me veelste druk lag te maken.. Zeg het gewoon als het pijn doet en zoek samen uit wat fijn voelt en de goude tip; ontspan je, dan gaat het een stuk pijnlozer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er aan toe bent, daar rustig en ontspannen over bent en je niet geprest voelt, is het zaak er de tijd voor te nemen.
De eerste keer zul je extra alert moeten zijn op de voorgeschiedenis van je vriend, goede protectie gebruiken,
ook als hij zegt dat je zijn eerste bent (ook jongens kunnen liegen) en of door lang voorspel en/of glijmiddel gebruiken.Gebruik dus zeker een condoom met glijmiddel van een goed merk.
Zeg tegen hem dat hij zeer voorzichtig MOET zijn en niet dieper te gaan dan JIJ aangeeft.
Omdat de schede (dat is het deel waar de penis in komt)
maar 10 CM (gemiddeld is) en de meeste jongens 12 tot 16 CM lengte hebben, kunnen ze je pijn doen door te diep te gaan. ze stoten dan tegen je baarmoedermond en dat kan pijnlijk zijn.
Ook voelt het vervelend als het niet vochtig genoeg is.
Dat kan je oplossen door JOUW spuug of een glijmiddel te gebruiken.
Als je er geestelijk klaar voor bent en de jongen waarmee je gaat liefdevol, geduldig en respectvol is, zal hij je geen pijn doen.
Geef het echter wel goed aan, jongens die opgewonden zijn kunnen niet zo goed nadenken.
STOP als je vriend je pijn doet of dingen wil die jij niet wilt.
Overigens is sex met een jongen meisje jonger dan 16 jaar strafbaar als de partner meerderjarig is.
Zelfs als er geen enkele sprake van dwang is!
Als jij jonger bent dan 16 en je vriend is ouder dan 18 , dan zul je moeten wachten tot je 16 bent.
Doe je dat niet dan kunnen je ouders/verzorgers een aanklacht indienen, je vriend draait dan de bak in!
Weest dus voorzichtig met jezelf maar laat ook geen situatie van misdrijf ontstaan.
Ik wens je wijsheid en alle goeds toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het verschilt per persoon bij een ander doet het niet of minder pijn en bij de ander heel pijn ik zelf had er niet zo veel last van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt aan de persoon, bij de één doet het Helse pijn en bij de ander totaal niet.

Zelf was ik echt bang en gespannen voor de pijn, toen het eenmaal gebeurde ging er door mijn hoofd. 'Is dit het nou?'

Je moet gewoon ontspannen zijn en nat genoeg zijn van jezelf en of anders door glijmiddel.